• ua
  • ru
  • en
    Мова тимчасово недоступна для даної сторінки
A-CLUB

Бліц-інтервью Т. Стрекаль

Бліц-інтерв'ю «Прагнемо бути краще»
Тетяна Стрекаль, Директор з управління персоналом

- Що на Ваш погляд відрізняє співробітників Альфа-Банку від інших працівників українського банківського сектора?

- Наші співробітники відрізняються від інших, перш за все - широтою мислення, самостійністю у прийнятті рішень і готовністю брати відповідальність за них. А ще - ініціативністю і бажанням постійно розвиватися. У нас були випадки, коли кандидати, яких ми запрошували з провідних міжнародних компаній на серйозні посади, на жаль, не могли "прижитися" в нашому колективі. Наприклад, один із керівників маркетингу відкрито повідомив, що не зможе працювати без корпоративного бренд-мануала. А ось його інший колега, з істинно альфівським духом, самостійно розробив його і впровадив!

  Ще одна відмінна риса Альфа-співробітника - високий ступінь орієнтації на досягнення результату і прагнення до постійного розвитку. Це особливо відзначили консультанти EY під час останнього загальнобанківського дослідження, причому на всіх рівнях посад - наші співробітники поділяють прагнення Банку бути лідером ринку! Також для них дуже цінно бути частиною професійної команди і працювати в атмосфері відкритості і демократичності.

- Які можливості існують в Банку для допомоги колегам в їхньому прагненні бути краще?

- В Альфа-Банку живе культура лідерства, яка сприяє прагненню бути кращими у всіх напрямках - нашому Банку притаманні динамізм, прогресивність, технологічність, в той же час прагнення бути лідером за якістю обслуговування клієнтів.
Ми формуємо цю корпоративну культуру своїми діями - амбітними бізнес-цілями, які ставимо перед собою, поліпшенням стилю взаємодії і стилю управління.

  У 2014 році ми провели навчання всіх керівників головного офісу, у кого є підлеглі, по темам «Зворотній зв'язок» і «Нематеріальна мотивація» - адже що, як не зворотний зв'язок про якість роботи і заохочення керівника допомагає досягати кращих результатів.

 У 2015 році плануємо навчити цим темам всіх керівників регіональної мережі. Таким чином, ми створюємо в Банку єдине поле для розуміння і використання кращих управлінських інструментів.   

За результатами останнього загальнобанківського опитування, ми визначили сильні сторони корп. культури, якими задоволені співробітники, і виділили для подальшої роботи 5 факторів, які вимагають поліпшення. Дії з поліпшення вже реалізовані в напрямках зворотного зв'язку, нематеріальної мотивації та балансу робота-життя (вихідний в День народження, пільгові умови на страховки від Альфа-Страхування, і на абонементи мережі фітнес-клубів СПОРТЛАЙФ, листи подяки і багато іншого - докладніше - на сторінках Альфа Бізнес Дайджеста)

У напрямку поліпшення взаємодії підрозділів реалізований успішний пілотний проект роздрібного бізнесу та ІТ, його практики і уроки будуть використані в інших підрозділах.   

Всі ці зміни ініціюють і впроваджують наші співробітники, саме завдяки своєму прагненню бути краще.
Наші програми визнання досягнень - Кращі з Кращих, мотиваційні програми - націлені на заохочення тих, хто досягає найкращих результатів - кожен з вас може запропонувати ідеї і взяти участь у покращенні існуючих процесів.

- Які доступні інструменти саморозвитку Ви могли б порекомендувати колегам?

- Можливості розвитку на робочому місці - помічайте їх!

Не секрет, що найбільший прогрес у розвитку можна досягти тільки в реальній практиці. Використовуйте кожен робочий момент як можливість навчання.
• Ставте собі річні цілі - чого ви хочете навчитися в роботі за найближчий рік?
• Приступаючи до конкретної робочої задачі, поставте собі за мету розвитку "чому я хочу навчитися?".
• Піднімайте планку. Кожен день робіть те, що не змогли зробити ще вчора. Відзначайте навіть невелику різницю.
• Вчіться у "складних" колег і клієнтів. Вчіться у своїх невдач і помилок, якщо вони іноді трапляються.
Використовуйте ресурси Банку для навчання!

   Чи знаєте ви, що у нас є електронна бібліотека? Нещодавно оновлена, вона містить майже 200 книг по бізнес-напрямках.
 Якщо Ви хочете навчитися управляти проектами - прочитайте книги Тома ДеМарко «Балдеющие от адреналина и зомбированные шаблонами» або «Дедлайн. Роман об управлении проектами», в розділі Управління проектами. Книги рекомендовані кращими експертами ринку в управлінні проектами.

  Якщо Вам потрібно поліпшити свої компетенції з переговорів - прослухайте одну з 7 представлених у нас аудіо книг Володимира Козлова, в розділі Переговори. Аудіо-книги Володимир особисто презентував нашому Банку. 

 Відео фільм Стівена Кові «8-й навик» в розділі Мотивація, надихне Вас на нові здобутки. Цикл відео-лекцій Іцхака Адізеса в розділі «Менеджмент» розкриють секрети стилів управління. На нашому навчальному порталі понад 100 електронних курсів! І це не тільки курси по банківським продуктам і процесам, а й ряд тренінгів, які підвищать вашу персональну ефективність.

Хочете якісно оформляти презентації - пройдіть електронний курс «Правила оформлення презентацій», а підтягнути навик виступів перед аудиторією допоможе курс «Презентація на 100%».  

 Курс «Підбір та оцінка персоналу» навчить, як професійно провести інтерв'ю за компетенціями з кандидатом.
Нагадати собі про ключові управлінські навички можна, вивчивши курси «Делегування і контроль, Основи мотивації та Основи зворотного зв'язку». Курси у вільному доступі, ви можете повертатися до них в будь-який момент - і ви не забудете про важливі принципи зворотного зв'язку та методи нематеріального заохочення.
Обов'язково виділяйте час для самоосвіти та участі в тренінгах, семінарах, конференціях, організованих Банком.
Навчайте інших тому, що знаєте самі.

  Передаючи тонкощі своїх знань, умінь і кращих практик - ви самі зможете краще в них розібратися. У нас є успішний досвід, коли співробітники виступали експертами в певній темі і проводили навчання колег – наприклад, семінари Олексія Пузняка та Артура Атанова для керівників по темі «Побудова успішної комунікації з різними психологічними типами», тренінги по P&L, проведені Андрієм Будзяком, Артуром Атановм разом зі спеціалістами Ризиків і Фінансів для регіональної мережі, навчання по темі «Правові основи організації та ведення бізнесу», де експертами для співробітників мережі виступили колеги Масового бізнесу та деякі директора відділень.
  Кожен з вас може виступити в якості внутрішнього тренера - щороку ми пропонуємо співробітникам заявити про себе як про викладача у своїй професійній темі.

- Що для Вас головне в "Прагненні бути краще"?

- Уникати фраз і дій, виходячи з логіки "ми так робили завжди". В управлінні персоналом навіть у «найконсервативнішому і законослухняному» відділі кадрів ми намагаємося знаходити свіжі і більш ефективні рішення задач, і не приймаємо аргумент – «так історично склалося»). Адже зараз так багато можливостей для розвитку: кожного бізнесу, кожного підрозділу, кожного з нас. Як сказав Ендрю Карнегі (підприємець, великий сталепромисловець, філантроп, мультимільйонер): «Ніколи не проб'ється наверх той, хто не робить того, що йому говорять, і той, хто робить не більше того, що йому говорять»!

Йде розмова
Skype дзвінок
Альфа чат