500 тисяч клієнтів у Sense SuperApp

Новини 23 березня 2021 - 16:44

Продовжуємо відзначати кругле число і згадуємо, як все починалося

500 000 клієнтів скачали Sense за 116 днів. За цей час було багато чого, що ми робили вперше: перша в країні відеоідентифікація, а потім ще швидша реєстрація за допомогою Дія, перше місце за завантаженнями у секторі фіндодатків на Android-пристроях, перше унікальне об'єднання доступів до банківського та мобільного рахунків — разом з Київстар. Альфа-Банк Україна підготував digital-звіт про те, як народжувався додаток.

— Digital — вже давно не тренд, а маркер нашого часу, — Рафал Ющак, СЕО Альфа-Банку Україна.

Нижче ми наводимо кілька цікавих цифр і фактів (а інше можна клікнути та прочитати тут):

Цифровий банк

  • Sense SuperApp було створено за 9 місяців. За цей час він пройшов шлях від перших креслень до першої версії в сторах. День народження Sense — 26 листопада, а активна розробка стартувала в березні 2020-го.
  • 1 клієнт ≈ 11 відвідувань Sense на місяць. Або частіше разу на три дні.
  • 60/40 — це цифра «айсберга змін» у порівнянні з Alfa-Mobile. Основна маса припала на еволюцію звичних речей: виписки — швидше, податки — зручніше, рахунки ФОПів і «фізиків» — ближче один до одного. 40% — оригінальні новинки Sense: Drag'n'Drop, digital-картка, відеочат і таке інше. Загалом на старті Sense запропонував 15 принципово нових функцій, і їхня кількість продовжує зростати.
  • Наші клієнти люблять незвичайні назви шаблонів. На десятки тисяч створених клієнтами — тисячі милих, сімейних і смішних: «Кохана», «Сонечко», «Бабуся» і навіть «Злючка».

Кешбек

  • «Продукти» — найпопулярніша категорія. Цю категорію Cash'U CLUB вибирають в 9 випадках з 10, витрачають у ній майже 54% всіх грошей і отримують понад 66% всіх бонусів. Найближчими конкурентами були «Кафе і ресторани» на пару зі «Здоров'ям» (з 1 березня категорія «Здоров'я» розділена на дві).
  • В середньому 215 000 людей ставляться до кешбеку відповідально. А саме — щомісяця вибирають і змінюють категорії. З них 37 000 клієнтів частину своїх зароблених бонусів міняють не на гроші, а на шанси в розіграшах — і за 2020 рік така стратегія виявилася успішною для 518 осіб.
  • 217 млн бонусів — стільки за 2020 рік нарахував Альфа-Банк своїм клієнтам.

Гаджети та гроші

  • + 20% до тих, хто не користується карткою. Зростання числа тих, хто платить смартфоном/годинником/браслетом, вражає.
  • Середній чек оплат без картки у них — 250 гривень. Цікаві деталі: у всіх гаджетів (Apple Pay, G-Pay та браслети Mi Band) до трійки входить Київське метро, а власники фітнес-браслетів частіше за інших використовують Нову Пошту.
  • 233 000 транзакцій у Sense пройшло всього за 36 днів роботи цифрового банку у 2020 році.

А тепер нас уже 500 тисяч. Далі — більше.