Альфа-Банк Україна – один з лідерів репутаційного дослідження українських банків "Goodwill-фактор"

Новини 15 січня 2015 - 11:17

Альфа-Банк Україна – один з лідерів репутаційного дослідження українських банків "Goodwill-фактор"

Дослідницька компанія NOKs Fishes підвела підсумки по синдикативному дослідженню банківського ринку України Goodwill-фактор за 3 квартал 2014 року.

Згідно даного дослідження Альфа-Банк Україна став найбільш схвалюваним банком серед трьох опитаних експертних груп: «фінансові журналісти», «регулятори ринку» і «фінансові аналітики», і увійшов до ТОП-3 у кожній із зазначених груп. При цьому, за підсумками квартального резонансу в медіа Альфа-Банк став четвертим, займаючи друге місце за загальною кількістю згадувань.

Більш того, в ТОП-3 найбільш цитованих топ-менеджерів банківського ринку згідно з експертною оцінкою «регуляторів ринку» увійшла Голова Правління Альфа-Банку Україна Вікторія Михайльо.

«Результати рейтингу є підтвердженням нашої роботи по зміцненню репутації: збільшення прозорості та ефективності наших комунікацій, підвищенню стандарту комунікації фінансових результатів. Всі ці конструктивні дії спрямовані на покращення розуміння нашого бізнесу нашими клієнтами, партнерами, інвестиційним і діловим співтовариством, ЗМІ, регулятором і широкою громадськістю. Ми раді, що наші зацікавлені сторони позитивно оцінюють наші зусилля і продовжимо працювати в цьому напрямку», – повідомив Рушан Хвесюк, Головний керуючий директор Альфа-Банку України.

Варто відзначити, що рейтинг даного дослідження формується на основі опитування 30 експертів з фінансового ринку: 10 провідних фінансових журналістів ключових ділових видань – Бізнес, Hubs, Дело.ua, FinMaidan, Компаньон, Інтерфакс Україна та інші; 10 представників регулюючих органів – НБУ, Мінфін, ВРУ, НКЦПФР; а також 10 представників інвестиційних компаній.

Згідно методології дослідження була проведена оцінка знання експертів трьох груп про діяльність фінансових установ, а також дано експертне схвалення діяльності досліджуваних банків та інтегральний репутаційний рейтинг. У кожній з площин аналіз проводився в розрізі п'яти репутаційних блоків: «Маркетинг», «Продукт», «Бізнес», «Зовнішні комунікації» та «Внутрішні комунікації».

Більш детально з підсумками репутаційного дослідження банківського ринку Goodwill-фактор можна ознайомитися тут.

new popup
Ми оновлюємося!
Зацінити бета-версію нового сайту можна хоч зараз.
На новий сайт