Інтернет банкінг
Інтернет банкінг
Інтернет банкінг
Інтернет банкінг

Альфа-Банк Україна переходить на новий, більш якісний рівень обслуговування клієнтів малого бізнесу

Новини 10 жовтня 2014 - 10:48

Альфа-Банк Україна цінує своїх клієнтів і їх час. Саме тому був розроблений і впроваджений Договір Комплексного Банківського Обслуговування для клієнтів малого бізнесу, при укладенні якого спрощується і значно прискорюється процедура отримання послуг банку.

Даний договір – це публічна угода про надання комплексу банківських послуг, який підписується один раз при першому контакті з банком і може включати у себе: розрахунково-касове обслуговування бізнесу, підключення та супровід системи «Клієнт-Банк», розміщення вкладів до запитання, відкриття та обслуговування корпоративних карт, послуги інформування руху за рахунком за допомогою SMS або e-mail оповіщення, а також підключення зарплатного проекту. Також досить просто, швидко і якісно можуть бути надані такі послуги як овердрафт на розрахунковий рахунок клієнта, термінові вклади, у тому числі з незамінною опцією автолонгаціі, а також встановлення комфортних для клієнта регулярних платежів. Підключення та активація додаткових продуктів і послуг стає можливим для клієнта будь-яким зручним для нього способом – або при безпосередній зустрічі зі своїм сервіс-менеджером або ж за допомогою системи «Клієнт-Банк», оформивши просту заявку в режимі on-line. В обох випадках, крім стандартного пакета документів, ніяких додаткових документів не потрібно. 

«Будь-який власник малого бізнесу Вам підтвердить те, що найменше часу він хоче витрачати на проходження будь-яких бюрократичних процесів, і банківських у тому числі. А завдяки такому нововведенню як Договір Комплексного Банківського Обслуговування ми відкриваємо перед нашими клієнтами цілий ряд можливостей, які, перш за все, економлять час, – зазначає Тетяна Волошина, Директор по малому бізнесу Альфа-Банку Україна. – Фактично, ми виходимо на новий рівень взаємодії з клієнтом. Впроваджуючи даний підхід, ми орієнтувалися на потреби клієнта і щоденний темп його бізнес діяльності». 

Альфа-Банк Україна займає провідні позиції у всіх сегментах банківського ринку України. Згідно з рейтингом Національного Банку України Альфа-Банк входить в ТОП-10 найбільших банків за розміром активів на 01.04.2014 р і є одним з лідерів за обсягом коштів юридичних осіб та темпам приросту коштів фізичних осіб. Загальна кількість клієнтів малого бізнесу за підсумком ІІІ кварталу 2014 року збільшилася більш ніж в 1,5 рази і склало 4,7 тис.

Facebok Messenger
Telegram
Viber
йде розмова
Skype дзвінок
Альфа чат