Альфа-Банк Україна прийняв пропозицію організаційного комітету Alfa Jazz Fest про ребрендинг

Новини 15 травня 2017 - 17:41

Альфа-Банк Україна прийняв пропозицію організаційного комітету міжнародного джазового фестивалю Alfa Jazz Fest про проведення ребрендингу фестивалю. З 2018 року Альфа-Банк Україна не буде титульним спонсором проекту, а фестиваль змінить назву з Alfa Jazz Fest на Leopolis Jazz Fest.

Підтримка проектів у галузі культури завжди посідала особливе місце в соціальній місії Альфа-Банку. У випадку з Alfa Jazz Fest ініціатива банку за 7 років дозволила створити музичний фестиваль міжнародного рівня. Фестиваль виріс, зміцнів і готовий до самостійного життя.

«Наразі ми проходимо період інтеграції Альфа-Банку Україна і Укрсоцбанку і не знаємо достеменно, з яким єдиним брендом будемо працювати через кілька років. Яку з назв ми виберемо – Альфа-Банк, Укрсоцбанк або третій варіант – поки не вирішено. На думку організаційного комітету фестивалю, ребрендинг відкриє можливості для реалізації повного потенціалу фестивалю. Ми підтримуємо фестиваль у прагненні стати самостійним, бажаємо успіхів і будемо стежити за його розвитком», – прокоментував Іван Світек, генеральний менеджер Альфа-Банку Україна.

new popup
Ми оновлюємося!
Зацінити бета-версію нового сайту можна хоч зараз.
На новий сайт