Альфа-Банк Україна розширив можливості дистанційного обслуговування для клієнтів МСБ

Новини 03 грудня 2020 - 17:00

Альфа-Банк Україна постійно шукає додаткові можливості для підтримки малого та середнього бізнесу. Заради комфорту і економії часу клієнтів, банк розширив перелік послуг, які клієнти МСБ можуть отримати через дистанційні канали «Мій Бізнес Онлайн» і контакт-центр банку, без відвідування відділень.

Зокрема, в інтернет-банкінгу «Мій Бізнес Онлайн» реалізовані такі нові можливості:

- оформлення зарплатно-карткового проекту, в тому числі випуск зарплатних карток,

- підключення/відключення послуги «Торговий еквайринг» і реєстрація торгових точок.

 Також клієнтам стала доступна послуга дистанційного розгляду кредитних заявок (на суму до 2 млн грн) і прийняття рішення за ними.

Пропонуємо ознайомитися з усіма послугами, які клієнти можуть отримати через дистанційні канали обслуговування:

Дистанційне обслуговування клієнтів МСБ

new popup
Ми оновлюємося!
Зацінити бета-версію нового сайту можна хоч зараз.
На новий сайт