A-CLUB

Альфа-Банк Україна відкриває 20 відділень нової сервісної моделі

Новини 15 Листопада 2016 - 09:31

У поточному році Альфа-Банк Україна продовжує впровадження нового формату сервісної моделі обслуговування клієнтів. Перші два відділення відкриті восени минулого року, а наразі вже 16 відділень нового формату працюють в Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Херсоні, Чернігові. До кінця року ще чотири відділення нової сервісної моделі будуть відкриті в Києві, Львові, Сумах та Луцьку.

«В минулому році ми тестували нову сервісну модель у двох відділеннях Альфа-Банку в Києві. Пілот став успішним, і ми ухвалили рішення масштабувати проект. Наша нова сервісна модель дає змогу клієнтам більш оперативно вирішувати свої питання. А кожен менеджер відділення нового формату має свою спеціалізацію, а значить - може надати кваліфіковану консультацію клієнту, - зазначив Андрій Будзяк, директор з розвитку банківських відділень і супроводу продажів Альфа-Банку Україна. - Основна зміна, яку ми впроваджуємо, - це не дизайн відділень, це - культурна революція в банківському обслуговуванні. Адже оперативний сервіс, кваліфікована консультація та підвищений комфорт - це і є суть динамічного сучасного банкінгу. Ми хочемо, щоб  клієнти знали і відчували, що ми дбаємо про них».

Нова сервісна модель передбачає зони, призначені для вирішення різних фінансових потреб клієнтів:

• Зона самообслуговування (24/7), де представлені операції з банкоматом і терміналом самообслуговування, а також продуктовий стенд банку;

• Фаст-зона, де проводяться операції тривалістю до 10 хвилин: короткі консультації, перекази, платежі, поповнення ощадних вкладів;

• Комфорт-зона - це місце, де укладаються угоди з банком, які займають приблизно 30-40 хвилин часу: відкриття депозитів, кредитних карток, РКО та інші операції. В комфортних умовах і без поспіху клієнти отримують кваліфіковану консультацію менеджерів банку, вибирають правильне рішення і обговорюють аспекти договору.

Кілька відділень нової сервісної моделі Альфа-Банку передбачають також зону персонального обслуговування - сервіс для заможних клієнтів, які потребують персонального супроводу.