Команда професіоналів Альфа-Банку Україна взяла участь у конференції «Контакт-центри: кращі практики»

Новини 21 березня 2016 - 10:07

16 березня 2016 року в Києві відбулася практична конференція «Контакт-центри: кращі практики», яка зібрала в одному місці близько 200 професіоналів в сфері контактних центрів. Найбільш значущий захід в Україні в сфері контактних центрів відкрила Валентина Ярош, директор департаменту обслуговування клієнтів Альфа-Банку Україна. Нагадаємо, що Валентина обрана президентом Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів (ВАКЦ) на період 2015-2016 рр.

Валентина Ярош розповіла про стан та перспективи вітчизняного ринку контактних центрів: «Український ринок контактних центрів досить молодий, але, незважаючи на це, нам є чим пишатися. Ми звикли вважати, що лідируючі позиції в цьому сегменті утримують західні ринки - Європа, США. Більш уважний погляд на наші вітчизняні контактні центри відкриє вражаючий потенціал, який обов'язково потрібно використовувати. Ми в дуже короткі терміни навчилися вирішувати найскладніші технологічні завдання і досягати амбітних цілей. Якщо говорити про портрет клієнта, його потреби та очікування - вони абсолютно ідентичні. Тому Україна має всі шанси стати новим і серйозним ґрунтом для багатьох інвесторів для створення віддалених майданчиків обслуговування клієнтів».

Програма конференції складалася з 4 тематичних сесій, які включають виступи представників найбільш інноваційних контакт-центрів України, а також запрошених експертів з Туреччини, Польщі та Республіки Білорусь. Переважна більшість доповідей ґрунтувалася на реальних практичних кейсах, а в кінці кожної сесії відвідувачі могли задати актуальні питання експертам і взяти участь в онлайн голосуванні з питань, що були відібрані професійним співтовариством при підготовці до конференції. Крім цього, захід включав 3 майстер-класи від переможців Нагороди DzWINNER в номінації «Тренер року» та тематичний круглий стіл для керівників.

За підсумками голосування учасників конференції кращим доповідачем стала Інна Мещішена, начальник відділу продажів банківських продуктів Альфа-Банку Україна. Інна представила доповідь на тему «Злети і падіння» при впровадженні нових тенденцій в контакт-центрі», присвячений реалізованим в Альфа-Банку практичним рішенням: «Впроваджуючи нововведення, ми отримали несподівані відкриття, з якими навіть не планували стикнутися. Безумовно, було непросто, але результати перевершили всі сподівання: ми одночасно застосовували гейміфікацію та вільний стиль розмови з клієнтами. Саме такий ігровий стиль в роботі пробудив в наших співробітниках справжній дух змагання і згуртував команду, підвищивши тим самим продуктивність роботи».

Альфа-Банк Україна - це великий український комерційний банк з міжнародним капіталом, який входить до приватної інвестиційної холдингової компанії ABH Holdings SA (ABHH) з головним офісом у Люксембурзі. Холдингова компанія має інвестиції в низці банківських груп на території країн СНД і Європи, зокрема, операційні компанії (банки) ABHH знаходяться в Україні, Росії, Казахстані, Білорусі та Нідерландах. Власниками ABHH виступають Михайло Фрідман 36,47%, Герман Хан - 23,27% (обидва - громадяни Ізраїлю, проживають у Лондоні), Олексій Кузмічьов - 18,12%, Пьотр Авен -13,76%, Андрій Косогов - 4,08% (всі троє - громадяни РФ, проживають в Москві), а також The Mark Foundation for Cancer Research - 4,03%. За класифікацією НБУ входить до групи "банки іноземних банківських груп".

new popup
Ми оновлюємося!
Зацінити бета-версію нового сайту можна хоч зараз.
На новий сайт