На сайті Альфа-Банку Україна запущені нові онлайн-канали для клієнтів: чат і дзвінок

Новини 04 жовтня 2017 - 14:36

За цифровими технологіями майбутнє, і Альфа-Банк Україна як інноваційний банк продовжує активно розвивати нові канали комунікації з клієнтами.

Онлайн-чат і дзвінок для зв’язку з операторами банку працює в режимі 24/7. Лише за декілька секунд ми відреагуємо:  допоможемо з вибором продукту, проконсультуємо щодо сервісів та послуг, відповімо на ваше запитання.

Тепер для вирішення вашого питання достатньо зайти на наш сайт з будь-якого гаджету і вибрати зручний спосіб зв’язку з контакт-центром.

Для вашої зручності всі інтерактивні онлайн-канали спілкування  з банком знаходяться в одному місці – на нашому офіційному сайті у правому нижньому куті.

Вже декілька років клієнтів Альфа-Банку Україна при дзвінках у контакт-центр обслуговує інтелектуальний бот Алла. За минулий рік вона прийняла понад 3 мільйони дзвінків від клієнтів Альфа-Банку Україна. Компанія постійно розширює коло обов’язків Алли, у тому числі, є плани відносно впровадження її в роботу онлайн-чату.

new popup
Ми оновлюємося!
Зацінити бета-версію нового сайту можна хоч зараз.
На новий сайт