За цифровими технологіями майбутнє, і Альфа-Банк Україна як інноваційний банк продовжує активно розвивати нові канали комунікації з клієнтами.
Онлайн-чат і дзвінок для зв’язку з операторами банку працює в режимі 24/7. Лише за декілька секунд ми відреагуємо: допоможемо з вибором продукту, проконсультуємо щодо сервісів та послуг, відповімо на ваше запитання.
Тепер для вирішення вашого питання достатньо зайти на наш сайт з будь-якого гаджету і вибрати зручний спосіб зв’язку з контакт-центром.
Для вашої зручності всі інтерактивні онлайн-канали спілкування з банком знаходяться в одному місці – на нашому офіційному сайті у правому нижньому куті.
Вже декілька років клієнтів Альфа-Банку Україна при дзвінках у контакт-центр обслуговує інтелектуальний бот Алла. За минулий рік вона прийняла понад 3 мільйони дзвінків від клієнтів Альфа-Банку Україна. Компанія постійно розширює коло обов’язків Алли, у тому числі, є плани відносно впровадження її в роботу онлайн-чату.
Наведіть курсор на сервіс для того щоб дізнатися подробиці
Інтернет-банкінг від Альфа-Банку для приватних осіб.
Безкоштовні перекази між картками, Погашення кредиту без комісії в будь-який час, Миттєве поповнення мобільного, Перекази drag-n-drop між рахунками та багато іншого.
Найкращий Інтернет-Банкінг з мобільними додатком для приватних підприємців.
Виключно все Онлайн - Платежі, Виписки, Довідки, Податкова звітність.
Інтерактивна система фронт-офісного обслуговування клієнтів Альфа-Банку
Інтернет фронт-офісна банківська система
Cервіс надає можливість створювати платежі, які можна сплатити в терміналах самообслуговування мережі АТ "Альфа-Банк"