Шановні клієнти!
Звертаємо вашу увагу, що з 9:00 8 листопада (п'ятниця) до 18:00 11 листопада (понеділок) будуть виконуватися технічні роботи з переміщення технічної інфраструктури в новий центр обробки даних, побудований спеціально для об'єднаного банку.
У зв'язку з цим, у зазначений період часу може бути обмежений доступ до деяких послуг і сервісів банку, зокрема:
• інтернет-банкінг My Alfa-Bank,
• мобільний додаток Alfa-Mobile Ukraine,
• онлайн-банкінг для підприємців «ОК, Альфа!»,
• SMS-сервіс 3344,
• операції з бізнес-картами підприємців,
• поповнення рахунків, платіжних карток і погашення кредитів у банкоматах з функцією поповнення (cash-in),
• погашення кредитів у терміналах самообслуговування (iBox та інших).
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
У разі виникнення проблем оперативну підтримку клієнти банку традиційно можуть отримати в популярних месенджерах і в контакт-центрі Альфа-Банку Україна за телефоном +38 044 494 01 01.
Наведіть курсор на сервіс для того щоб дізнатися подробиці
Інтернет-банкінг від Альфа-Банку для приватних осіб.
Безкоштовні перекази між картками, Погашення кредиту без комісії в будь-який час, Миттєве поповнення мобільного, Перекази drag-n-drop між рахунками та багато іншого.
Найкращий Інтернет-Банкінг з мобільними додатком для приватних підприємців.
Виключно все Онлайн - Платежі, Виписки, Довідки, Податкова звітність.
Інтерактивна система фронт-офісного обслуговування клієнтів Альфа-Банку
Інтернет фронт-офісна банківська система
Cервіс надає можливість створювати платежі, які можна сплатити в терміналах самообслуговування мережі АТ "Альфа-Банк"