A-CLUB

Телефонний вішинг (шахрайство) набирає обертів. Як не стати його жертвою?

Ваша безпека 13 Лютого 2017 - 16:36

Увага! Телефонний вішинг активізувався! Згідно зі статистикою, більше 70% власників карток, під психологічним тиском шахраїв розголошують конфіденційні дані та стають жертвами обману.

В разі телефонного вішингу об’єктом впливу шахраїв стають самі люди, а не техніка (банкомат, ПК, мобільний телефон та ін.). Злочинці обізнані в особливостях психології людини, тож в ході телефонної розмови  вони використовують найбільш витончені інструменти маніпуляції (прихований шантаж).

Телефонний вішинг: як це відбувається? Шахраї телефонують власникам банківських карток та намагаються під різними приводами зібрати конфіденційні дані:

·         CVV-код картки;

·         логін та пароль до входу в особистий кабінет інтернет-банку;

·         код-підтвердження операції з SMS;

·         кодове слово для ідентифікації клієнта в контакт-центрі банку та ін. дані.

В зв’язку з цим, наголошуємо: працівники Альфа-Банку Україна ніколи, за жодних обставин не телефонують клієнтам з проханням озвучити персональні дані банківської картки/іншу конфіденційну інформацію.

У випаду, якщо ви отримали підозрілий дзвінок, просимо негайно припинити розмову та звернутися в контакт-центр Альфа-Банку за тел. 0 800 50 20 50  (цілодобовий, безкоштовний зв'язок з моб. телефонів) або до безпосередньо до свого персонального менеджера.

Наостанок просимо ознайомитися з інфографікою, яку підготувала асоціація «ЕМА». Вона підкаже, як не потрапити на гачок телефонних  шахраїв.

Йде розмова