Валентина Ярош обрана президентом Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів

Новини 27 листопада 2015 - 10:56

Директор департаменту обслуговування клієнтів Альфа-Банку Україна Валентина Ярош обрана Президентом Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів (ВАКЦ) на період 2015-2016 рр. Дане рішення було прийнято на п'ятому звітно-виборчому З'їзді ВАКЦ, який відбувся 19 листопада.


«Сьогодні, коли багато компаній і навіть цілі галузі сповільнили свою активність, ВАКЦ продовжує розвиватися, не зменшуючи темп. Це говорить про те, що галузь інформаційного обслуговування затребувана і має реальний потенціал. Необхідно стимулювати її розвиток за допомогою такої професійної організації як ВАКЦ, - зазначила Валентина Ярош, Директор департаменту обслуговування клієнтів Альфа-Банку Україна. - Формування культури інформаційного обслуговування за допомогою впровадження високих стандартів якості та інноваційних технологій - ми спільно будемо слідувати цій місії Асоціації».


«Неможливо переоцінити значення телефонного каналу спілкування з клієнтами. Ми в Альфа-Банку точно знаємо, як максимально ефективно використовувати цей канал комунікації. Наші унікальні проекти значно впливають на модернізацію комунікаційного середовища в нашій країні, адже технології в сучасному світі - це з одного боку необхідний інструмент функціонування будь-якої компанії, а з іншого - спосіб зробити це функціонування максимально ефективним, - зазначає Олена Лук'янчук, операційний директор Альфа-Банку Україна. - Але наша головна конкурентна перевага - це люди, які створюють і впроваджують рішення для наших клієнтів. Завдяки таким фахівцям як Валентина Ярош, Альфа-Банк в такий конкурентний час залишається в лідерах, пропонуючи найсучасніші рішення і послуги».


Валентина Ярош є експертом у сфері управління сервісом за допомогою різноманітних каналів комунікації з клієнтами. Понад 10 років в галузі телеком і з 2007 року в банківській сфері розвивала напрям взаємовідносин з клієнтами, в тому числі процеси обслуговування і продажів через один із стратегічних каналів - контакт-центр. Ключові проекти: поширення клієнтоорієнтованої культури в компанії і впровадження мультиканального CRM, створення корпоративного контакт-центру, реалізація таких технологічних проектів, як система управління клієнтопотоком, впровадження інноваційних каналів самообслуговування, перше впровадження в Україні голосового інтерактивного порталу обслуговування.


Валентина отримала міжнародну нагороду в 2013 році в Стокгольмі за проект управління персоналом контакт-центру. Член Ради ВАКЦ з 2011. Голова комітету корпоративних контакт-центрів.


Нагадаємо, що контакт-центр Альфа-Банку визнаний кращим в двох номінаціях нагороди DzWINNER -2015: "Краще управління клієнтським досвідом" і "Краща команда продажів України", а також увійшов до трійки переможців у номінації "Краща телемаркетингового компанія".


Альфа-Банк Україна - це великий український комерційний банк з міжнародним капіталом, який входить до приватної інвестиційної холдингової компанії ABH Holdings SA (ABHH) з головним офісом в Люксембурзі. Холдингова компанія має інвестиції в низці банківських груп на території країн СНД і Європи, зокрема, операційні компанії (банки) ABHH знаходяться в Україні, Росії, Казахстані, Білорусі та Нідерландах. Власниками ABHH виступають Михайло Фрідман 36,47%, Герман Хан - 23,27% (обидва - громадяни Ізраїлю, проживають в Лондоні), Олексій Кузмічьов - 18,12%, Петро Авен -13,76%, Андрій Косогов - 4,08 % (всі троє - громадяни РФ, проживають у Москві), а також The Mark Foundation for Cancer Research - 4,03%.

new popup
Ми оновлюємося!
Зацінити бета-версію нового сайту можна хоч зараз.
На новий сайт