A-CLUB

Вакансії

Спеціаліст відділу обслуговування банківських продуктів (Чернігів)

Обов'язки:

  • інформаційна підтримка клієнтів (вхідні дзвінки);
  • надання клієнтам інформації по всьому спектру банківських послуг;
  • відповіді на електронні запити клієнтів.

Вимоги до кандидатів:

  • вища/неповна вища або професійно-технічна освіта;
  • впевнене користування ПК: пакет MS Office;
  • вільне володіння українською та російською мовами;
  • комунікабельність, стресостійкість.

 

Спеціаліст відділу продажів банківських продуктів (Чернігів)

Обов'язки:

  • продаж банківських продуктів існуючим та потенційним клієнтам Банку (вхідні та вихідні дзвінки).

Вимоги до кандидатів:

  • вища/неповна вища або професійно-технічна освіта;
  • впевнене користування ПК: пакет MS Office;
  • вільне володіння українською та російською мовами;
  • комунікабельність, стресостійкість.

 

Спеціаліст по роботі із кредитною заборгованістю (Чернігів)

Обов'язки:

  • проведення телефонних переговорів з клієнтами Банку щодо погашення кредитної заборгованості.

Вимоги до кандидатів:

  • вища/неповна вища або професійно-технічна освіта;
  • впевнене користування ПК: пакет MS Office;
  • вільне володіння українською та російською мовами;
  • комунікабельність, стресостійкість.

 

Головний спеціаліст Відділу розвитку та координації продажів, напрямок White Label (продаж PIL-кредитів c балансу "Альфа-Банку" через мережі відділень банків-партнерів)

Обовязки:

  • Узгодження згідно досягнутих бізнес-домовленостей тексту, правок договорів зі службами Банку і з Партнерами
  • Адміністрування договірної бази WL, оформлення необхідних додаткових угод
  • Створення заявок, запитів на підключення необхідних продуктів і процесів всередині банку
  • Інформування відповідних співробітників партнерів про необхідні технічні дії з їхнього боку для підключення точок, продуктів, процесів
  • Формування щоденної макрос-звітності про результати продажів, первинної аналітики
  • Операційний супровід продажів, відповідь на звернення співробітників партнерів на п / я для підтримки партнерів "сервіс-супорт", усунення операційних помилок
  • Формування актів виконаних робіт, адміністрування оплат КВ на користь партнерів
  • Взаємодія з Ризик-менеджментом щодо усунення помилок і зловживань співробітників партнерів
  • Інформування партнерів про якість портфеля, договорах, які вийшли на прострочення

Вимоги до кандидатів:

  • Досвід роботи в банку від 2-х років.
  • Знання Slop, Б2
  • Бажано знання Visual Basic


Резюме направляти: Aleksey.Kravtsev@alfabank.kiev.ua, Olena.Polonskaya@alfabank.kiev.ua

 

Кредитний Спеціаліст (споживче кредитування)

м Київ, Житомир, Одеса, Іллічівськ.

Ми пропонуємо:

  • Зручний графік роботи (2/2 або 3/3);
  • Стабільну виплату заробітної плати;
  • Можливість заробляти бонуси та преміальні;
  • Дружній колектив;
  • Цікавий професійний досвід;
  • Реальна можливість кар'єрного росту;
  • Безкоштовне навчання;
  • Дотримання всіх соціальних гарантій;
  • Банківський стаж з першого дня роботи;
  • Роботу на торгових точках і в міні-офісах «Альфа-Банку»

Обов'язки:

  • Активне залучення клієнтів;
  • Надання консультацій за продуктами та послугами Банку;
  • Аналіз інформації, наданої клієнтом;
  • Оформлення заявок на отримання кредиту;
  • Підписання документів з клієнтами;
  • Виконання планів продажів

Резюме отправлять на адрес: rezume_bpk@alfabank.kiev.ua

 

Спеціаліст з операційно-касової роботи

м. Київ, Бровари, Харків, Одеса,

Полтава

Обов'язки:

  • забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів - фізичних осіб;
  • участь у збільшенні клієнтської бази Банку;
  • надання клієнтам інформації по всьому спектру банківських послуг, пропонованих для фізичних осіб;
  • відкриття та обслуговування поточних, вкладних, карткових рахунків фізичних осіб;
  • супровід карткових продуктів Банку;
  • оформлення та здійснення валютних переказів;
  • здійснення і контроль валютних операцій фізичних осіб;
  • ведення бухгалтерського документообігу відділення, внутрішньобанківських рахунків, контроль касових операцій.

 Вимоги:

  • вища освіта, досвід роботи в банківській сфері не менше 1 року;
  • досвідчений користувач ПК (MS Office);
  • знання нормативної бази;
  • знання в області депозитних, кредитних продуктів, пластикових міжнародних карт, валютних переказів;
  • знання операційно-касової роботи;
  • вміння організувати пошук, залучення та обслуговування клієнтів;
  • вміння працювати з людьми, володіння службовою етикою, цілеспрямованість, ініціативність, дисциплінованість.

 

Адміністратор відділення банку  

м. Київ, Харків, Дніпропетровськ, Львів, Тернопiль, Одеса

Обов’язки:

  • Cупровід офісу протягом робочого дня:
  • Прийом, відправка, реєстрація кореспонденції;
  • Прийом вхідних дзвінків;
  • Первинне обслуговування клієнтів:
  • Первинне консультування з банківських продуктів;
  • Надання рекламної та інформаційної продукції клієнтам;
  • Забезпечення офісу канцтоварами.

Умови роботи:

  • Офіційну заробітну плату (ставка + бонус)
  • Навчання, можливість кар'єрного росту та професійного розвитку
  • Комфортні умови праці
  • Роботу в молодому та дружньому колективі
  • Графік роботи — Пн-Пт 9.00−18.00

Вимоги:

  • Вища / незакінчена вища освіта;
  • Досвідчений користувач ПК, оргтехнікою;
  • Комунікабельність, ініціативність, клієнтоорієнтованість

 

Регіональний консультант з валютного контролю операцій юридичних осіб

(Київ, Дніпропетровськ, Одеса, Львiв, Харків)

Обов'язки:

  • консультації/виїздні зустрічі з клієнтами масового та середнього бізнесу з питань валютних контрактів;
  • робота з існуючим портфелем клієнтів (структурування контрактів, оптимізація зі зміни структури);
  • прийом та розподіл проектів валютних контрактів;
  • супровід поточних валютних контрактів;
  • видача довідок з валютних операцій;
  • контроль термінів звітності.

Вимоги:

  • вища освіта, досвід роботи в банківській сфері від 4-х років;
  • досконале знання валютного законодавства України та міжнародних санкцій з валютних контрактів;
  • знання процедур фінансового моніторингу з валютних контрактів;
  • вміння аналізувати валютні контракти;
  • вміння грамотно консультувати клієнтів з питань ЗЕД;
  • досвідчений користувач ПК (MS Office).

 

Головний спеціаліст по роботі з клієнтами корпоративного бізнесу м. Тернопіль

Обов'язки:

  • Пошук та залучення клієнтів корпоративного бізнесу
  • Проведення переговорів з клієнтами
  • Обслуговування клієнтів

 Вимоги:

  • Досвід роботи з клієнтами корпоративного бізнесу
  • Базові знання з операційної діяльності
  • Комунікабельність, структурована грамотна мова

 

Контролер відділення (Київ, Дніпропетровськ, Львів)

Обов’язки:

  • касовий вузол: відкриття/закриття сховища, касові документи дня, матеріальна відповідальність за цінності в кассовому вузлі;
  • операції з фізичними особами: перевірка юридичних справ за поточними, картковими, депозитними рахунками; контроль операцій відділення;
  • робота з корпоративними клієнтами: перевірка коректності, наявності документів на відкриття  рахунків, супровід/обслуговування юридичних осіб;
  • загально-операційні питання: формування документів дня відділення, контроль обліку ПК і ПІН-конвертів, здійснення внутрішніх проводок, підготовка та передача справ відділення в архив, взаємодія з перевіряючими при перевірках внутрішнього аудиту, НБУ, ДПА, ПФУ та іншими органами.

Вимоги:

  • вища освіта, досвід роботи від 1 року;
  • знання інструкцій НБУ;
  • досвідчений користувач ПК (MS Office);
  • уважність, акуратність, відповідальність, вміння працювати в команді.

 

Спеціаліст з продажу продуктів малого та середнього бізнесу (польовий менеджер)

м. Київ, Харків, Львів, Одеса

 Обов'язки:

  • Пошук потенційних клієнтів, виявлення потреб для продажу максимального переліку банківських послуг (холодні продажу)
  • Продажі по телефону і продажу "перших зустрічей"
  • Проведення зустрічей з потенційними клієнтами
  • Виконання планових показників

 Вимоги:

  • Досвід прямих продажів, бажано в банківському секторі або сегменті FMCG не менше 1 року
  • Вітається досвід роботи в продажу банківських послуг
  • Знання технік холодних дзвінків, проходження бар'єру секретарів, переговорні техніки
  • Комунікабельність, структурована грамотна мова
  • Наявність напрацьованої клієнтської бази в сегменті B-to-B буде додатковим плюсом

 

Спеціаліст відділу заставного стягнення м. Київ

Обов'язки:

  • Проведення телефонних переговорів з боржниками / поручителями Банку, спрямовані на погашення проблемної заборгованості за заставними кредитами;
  • Пропозиція шляхом телефонних переговорів з боржниками / поручителями Банку програм реструктуризації та врегулювання боргу;
  • Розробка стратегії роботи з проблемними заставними кредитами та координація дій інших структурних підрозділів Департаменту стягнення кредитів щодо врегулювання боргу;
  • Виконання показників, щодо обсягів зборів простроченої заборгованості, кількості і якості обробки прострочених кредитів.

Вимоги:

  • Освіта вища (економічна або юридична);
  • Досвід роботи не менше 1 року в підрозділі або компанії зі збору заборгованості;
  • Знання ПК, бажано Б2, Siebel.

 

Провідний спеціаліст з обслуговування клієнтів (юридичні особи)

м. Київ, Одеса, Запоріжжя

Обов'язки:

  • Обслуговування клієнтів - юридичних осіб
  • Відкриття та ведення рахунків клієнтів юридичних осіб
  • Супровід розрахунково-касових операцію юридичних осіб
  • Супровід операцій з купівлі та продажу валюти на МВРУ
  • Супровід операцій по зарахуванню і списанню, відправці переказів по юридичним особам в іноземній валюті
  • Супровід виконання операцій по накладенню і зняттю арештів, виконання платіжних вимог, виконання в частині виробництва виїмки.

Вимоги:

  • Вища освіта;
  • Досвід роботи 3-5 років;
  • На аналогічній посаді від 1 року;
  • Організованість, уважність до деталей, старанність, вміння працювати в команді.

 

Спеціаліст з обслуговування клієнтів корпоративного бізнесу м. Київ, Хмельницький

Обов´язки:

  • Обслуговування клієнтів - юридичних осіб;
  • Відкриття та ведення рахунків клієнтів;
  • Супровід розрахунково-касових операцій;
  • Супровід операцій з купівлі та продажу валюти;
  • Супровід операцій по зарахуванню, списанню, відправці переказів по юридичним особам в іноземній валюті;
  • Залучення корпоративних клієнтів.

Вимоги:

  • Вища освіта;
  • Досвід роботи від 2 -х років;
  • Знання законодавства щодо банківських операцій юридичних осіб;
  • Володіння технікою продажів банківських продуктів (практичний досвід вітається);
  • Організованість, уважність до деталей, старанність, вміння працювати в команді.

 

Керівник проекту управління масового і середнього бізнесу м. Київ

Обов'язки:

  • Ведення проекту по розробці і впровадженню нових карткових продуктів для юридичних осіб та приватних підприємців;
  • Автоматизація та оптимізація процесів з оформлення, обслуговування карткових продуктів юридичних осіб (підготовка бізнес-вимог з боку Замовника та акцепт технічних завдань на їх реалізацію);
  • Супровід та вдосконалення функціоналу існуючих карткових продуктів для юридичних осіб та приватних підприємців;
  • Проведення аналіз ринку за пропозиціями банків-конкурентів, пошук інноваційних рішень для карткових продуктів юридичних осіб та приватних підприємців, актуалізація стандарту продукту, вихід на комітети банку з продуктовими ініціативами;
  • Взаємодія з маркетингом на рекламні матеріали, присутності інформації про продукт в дистанційних каналах і т.п .;
  • Моніторинг роботи карткових процесів / продуктів (моніторинг ефективності процесу і оцінка прибутковості продукту, установка планів і KPI мережі, організація акцій / мотивацій);
  • Управління та контроль термінів, обсягів і якості робіт по виконанню проектів;
  • Постійна робота з розвитку і вдосконалення карткових продуктів і процесів, зміни поведінки клієнтів.

Вимоги:

  • Вища освіта;
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років;
  • Досвід впровадження та розробки нових карткових продуктів для юридичних осіб та приватних підприємців;
  • Знання наступних програм: АБС Б2, IsCard, iFOBS, CRM Siebel;
  • Розуміння потреб юридичних осіб і приватних підприємців; Навички роботи в команді та ведення переговорів; Навички складання проектної документації та внутрішніх нормативних документів (вітається); Знання законодавства та нормативних документів НБУ.

 

Провідний спеціаліст Відділу адміністрування кредитних портфелів м. Київ

Обов'язки:

  • Робота з кредитними досьє корпоративних клієнтів.
  • Контроль надходження документів до архіву.
  • Контроль комплектності досьє і відповідності оформлення документів.
  • Сортування і архівування документації. Організація виїмки і надання документів за запитами підрозділів Банку.
  • Сканування документів і розміщення їх в електронному архіві. Контроль наповнення електронного архіву даними.

Вимоги:

  • Освіта вища (економічна або фінансова);
  • Досвіт роботи від 1 року;
  • Знання основ банківського законодавства України, навички роботи з персональним комп'ютером на рівні досвідченого користувача;
  • Знання основ банківського законодавства України, знання технологічного процесу контролю операцій кредитування юр.осіб / супроводу пасивних операцій юр.осіб;
  • Акуратність, організованість, вміння раціонально використовувати робочий час, вміння працювати в команді, орієнтація на результат.

 

Касир відділення м. Київ, Дніпро,Одеса

Обов'язки:

  • прийом та видача готівкових коштів за касовими документами;
  • поповнення рахунків та видача готівкових коштів з пластикових карт через POS-термінали;
  • валютно-обмінні операції;
  • здійснення валютних переказів;

Вимоги:

  • вища або середня спеціальна освіта;
  • досвід роботи касиром у банку від 1 року;
  • знання основних офісних програм;
  • володіння службовою етикою, уважність, відповідальність, дисциплінованість.

 

Завідувач касою відділення м. Київ

Обов’язки:

  • організація, керівництво та контроль касової роботи з прийому, перерахунку та видачі грошових коштів;
  • забезпечення дотримання Порядку ведення касових операцій;
  • здійснення валютно-обмінних операцій;
  • здійснення валютних переказів;
  • контроль правильності обліку та збереження цінностей;
  • забезпечення збереження грошових коштів та інших цінностей;
  • формування та брошурування касових документів в національній та іноземній валютах.

Вимоги:

  • вища освіта;
  • досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років;
  • знання нормативно-правової бази НБУ, що регламентує порядок здійснення касових операцій;
  • чесність, порядність;
  • вміння працювати з колективом.

 

Головний спеціаліст з продажу роздрібних продуктів корпоративним клієнтам м. Київ,Полтава

Обов'язки:

  • Пошук компаній-партнерів для продажу ЗКП (зарплатно-карткові проекти) та B@W (програма кредитування співробітників)
  • Переговори з керівництвом компаній з метою продажів ЗКП та B@W
  • Організація та проведення зустрічей, презентацій та інших заходів на територіі компаній-партнерів, спрямованих на продаж роздрібних продуктів їх співробітникам;
  • Контроль виконання планових показників по кредитуванню підлеглих;
  • Реалізація та супроводження зарплатних проектів та підтримання стосунків з компаніями партнерів.

Вимоги:

  • Вища освіта
  • Досвід роботи від 3-х років в банківській сфері
  • Високі навички продажів та ведення складних переговорів
  • Досвід публічних виступів
  • Досвід організації роботи підрозділу.

 

Спеціаліст Відділу оперативного стягнення м. Київ,Харків, Дніпропетровськ

Обов'язки: 

  • Здійснення комплексу робіт по стягненню заборгованості по проблемних кредитах:
  • Проведення переговорного процесу з проблемними позичальниками Банку
  • Проведення пошукових заходів по боржникам і заставному майну;
  • Проведення огляду і вилучень об'єктів заставного майна;
  • Взаємодія з органами виконавчої служби на всіх стадіях виконавчого провадження;
  • Взаємодія з правоохоронними та іншими органами державної влади з метою врегулювання проблемних кредитів;
  •  Підготовка документів для участі проблемних кредитів в програмах щодо врегулювання заборгованості, продажах майна і т.п .;

Вимоги:

  • Досвід роботи від 1 року
  • Вища освіта;
  • Відповідальність, стресостійкість, активність, пунктуальність, вміння переконувати, вміння вести переговори

 

Йде розмова
Skype дзвінок
Альфа чат