preloader

Вигода 2.0

Відкривай картку у відділенні банку

та починай

оплачувати покупки і отримувати бали в Епіцентрі та бонусний кешбек від банку

Більше переваг

01.

1% балами

на картку за покупки в магазинах та на сайті Епіцентру та можливість оплачувати накопиченими балами подальші покупки
02.

1% бонусного кешбеку

від банку за покупки та можливість вивести накопичені бонуси реальними грошима на картку
03.

Кредитний ліміт

до 100 000 грн
04.

Пільговий період до 62 днів на покупки

Розстрочка для чинних карток

«Легка розстрочка»

Купуй товари та послуги в мережі наших партнерів у розстрочку під 0,01% річних до 24 місяців. Вибери будь-який товар у магазинах-партнерах і скажи продавцеві, що маєш картку Альфа-Банку та хочеш придбати, наприклад, он той блискучий холодильник у Легку розстрочку. Продавець усе зробить сам, а тобі треба буде лише відправити SMS.

«Моментальна розстрочка»

Переведення здійсненої покупки від 500 грн у розстрочку за допомогою кредитної картки строком від 3 до 24 місяців. Наприклад, ти хочеш придбати ігрову приставку вартістю 1500 грн у розстрочку. Робиш покупку, далі в цифровому банку Sense SuperApp переводиш покупку в розстрочку на 6 місяців. Щомісячний платіж складатиме 277,01 грн. Щомісячна комісія — 1,8%.

Sense SuperApp — цифровий банк нового покоління

Ми створили мегаперсоналізований мобільний додаток Sense SuperApp. У ньому зручно:

Переказувати гроші

Контролювати всі свої витрати

Поповнювати телефон без комісії

Оплачувати комуналку без комісії

У цьому і є Sense!

Питання та відповіді

Нарахування бонусів за покупки в Епіцентрі

1 (одна) витрачена гривня = 0,01 бонуса. Використання бонусів на повернення покупок у мережі ТОВ «Епіцентр К» та epicentrk.ua: 1 (один) бонус = 1 (одна) гривня (з урахуванням податків). Детальні умови, правила Програми лояльності «Кредитна картка «Вигода».

Мається на увазі пропозиція для власників картки «ВИГОДА» згідно з офіційними правилами програми лояльності «Вигода». ТОВ «Епіцентр К», м. Київ, вул. Берковецька, 6к. Докладніше — на vygoda.epicentrk.ua. Пропозиція діє в мережі ТЦ «Епіцентр» та на epicentrk.ua.

Як накопичувати кешбек від банку?

1% кешбеку нараховується за покупки карткою. Ти можеш вивести накопичений кешбек реальними грошима на картку як повернення покупок, здійснених в Епіцентрі. Для цього в історії операцій необхідно вибрати покупку, еквівалентну сумі бонусів, та підтвердити повернення її вартості на картку «Вигода».

Під час повернення коштів утримується податок.

Яка сума кредитного ліміту?

Сума кредитного ліміту — від 1 000 до 100 000 грн.

Який строк кредитування?

Строк кредитування — 12 місяців з можливістю пролонгації за рішенням Банку.

Пільговий період

Пільговий період за карткою — до 62 днів, протягом яких не нараховуються проценти за торговельними операціями, здійсненими з використанням платіжної картки, за умови погашення повної суми заборгованості до завершення пільгового періоду.

Перший пільговий період починається в дату оформлення договору і закінчується в наступному місяці від дати оформлення договору. Щоб скористатися наступним пільговим періодом, потрібно повністю погасити заборгованість.

Ставка після закінчення пільгового періоду

Після закінчення пільгового періоду застосовується стандартна ставка за продуктом — 45% річних.

РКО: коли та як нараховується щомісячна комісія в розмірі 100 грн за розрахунково-касове обслуговування за карткою?

Щомісячна комісія за розрахунково-касове обслуговування (РКО) в розмірі 100 грн нараховується для твоєї кредитної картки, якщо по ній є заборгованість на розрахункову дату від 20 гривень.

Наприклад, розрахункова дата — 15 вересня, сума заборгованості — 1 000 грн, а отже ввечері 15 вересня буде списано РКО в розмірі 100 грн.

Розрахункова дата та сума заборгованості за твоєю карткою відображаються в Sense.

Щоб уникнути списання комісії, рекомендуємо погашати заборгованість до розрахункової дати.

Ця комісія дає можливість банку вирівняти ціну пропозиції та обслуговування щодо нової облікової ставки НБУ.

Дізнайся детальніше про списання комісії тут

Попередження:

1. Наслідки для Клієнта в разі користування банківською послугою або невиконання ним обов'язків згідно з договором про надання цієї банківської послуги:

- При отриманні кредиту у Позичальника виникають витрати у вигляді процентів, комісій та інших сплат за послуги Банку згідно з умовами кредитного договору.

- У разі несвоєчасного погашення кредитної заборгованості або інших порушень умов договору до Позичальника можуть бути застосовані штрафні санкції згідно з умовами кредитного договору.

- У разі неналежного виконання Позичальником своїх зобов'язань за кредитним договором Банк має право звернутись до відповідних державних органів з метою задоволення своїх вимог, зокрема і в примусовому порядку.

- Мінімальний строк дії договору не застосовується.

- Клієнт має право відмовитись від укладеної Угоди без пояснення причин протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди, про що Клієнт повідомляє Банк у письмовій формі. При цьому Клієнт протягом 7 календарних днів з дати подання вищезазначеного повідомлення зобов’язаний повернути Банку грошові кошти, одержані згідно з Угодою та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою Угодою згідно з п. 2.2.3 Додатку № 4 до Договору про банківське обслуговування фізичних осіб в АТ «Альфа-Банк».

- Клієнт має право достроково розірвати чи припинити договір шляхом дострокового повного погашення кредитної заборгованості. Будь-які неустойки у випадку дострокового (повного чи часткового) повернення кредиту не нараховуються та не сплачуються.

- У разі укладення кредитного договору із застосуванням фіксованої за типом процентної ставки зміна такої ставки здійснюється виключно за наявності письмової згоди Банку та Клієнта шляхом внесення відповідних змін до умов укладеного договору про надання кредиту.

- Інформація про Позичальника надається до Бюро кредитних історій, Кредитного реєстру.

2. Банку забороняється вимагати від Клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакету банківських послуг).

3. Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.

4. Банк не має права вносити зміни до укладених з Клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.