A-CLUB

Питання та відповіді

Загальні питання
Реквізити для поповнення рахунку в ПАТ «Альфа-Банк»

Платіжні картки в ПАТ "Альфа - Банк"
ПАТ «Альфа-Банк»
МФО отримувача: 300346
ЄДРПОУ: 23494714
Рахунок №: 2924701
Призначення платежу - "Поповнення карткового рахунку 2625 ... ПІБ"

Депозитні рахунки в ПАТ "Альфа - Банк"
МФО банку - 300346
ІПН клієнта - 10 цифр
Назва - ПАТ «Альфа-банк»
Рахунок - 2630 ... / 2635 ... / 2620 ...
Призначення платежу - "Поповнення депозитного рахунку 26 ... ПІБ"

Поточні рахунки в ПАТ "Альфа - Банк"
МФО банку - 300346
ІПН клієнта - 10 цифр
Назва - назва організації (якщо одержувач юр. особа) або ПІБ одержувача (якщо одержувач фіз. особа/СПД).
Рахунок - 2620 ...
Призначення платежу - "Поповнення поточного рахунку 2620 ..., назва / ПІБ одержувача, мета здійснення переказу"

Реквізити для переказів у валюті долар/євро: https://alfabank.ua/upload/popoln.pdf

Договір про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб

Договір і додатки до нього знаходяться на сайті банку:

https://alfabank.ua/private-persons/pakety-uslug/tarifi-ta-umovi

https://alfabank.ua/private-persons/credits/cards/tarifi-ta-umovi-3?show=1

Як оновити персональні дані?

- кодове слово
Необхідно звернутися до відділення Банку для написання заяви з паспортом і картою

- електронну адресу для отримання виписки
Необхідно звернутися до відділення / ІКЦ Банку з паспортом та ІПН

- ПІБ / адреса прописки / паспортні дані
Необхідно звернутися до відділення Банку з паспортом та ІПН

- адреса фактичного проживання
Необхідно звернутися до відділення / ІКЦ Банку з паспортом та ІПН для написання заяви

- номер телефону
Необхідно зателефонувати до контакт-центру Альфа-Банку Україна або звернутися до відділення / ІКЦ Банку з паспортом та ІПН для написання заяви

- Телефонного номера в інтернет- банкінгу "My Alfa-Bank"
Необхідно зателефонувати до контакт-центру Альфа-Банку Україна або звернутися до відділення Банку з паспортом та ІПН для написання заяви

З якими бюро кредитних історій співпрацює Альфа-Банк?

Альфа-Банк співпрацює з Бюро Кредитних Історій, які офіційно зареєстровані на території України.
На даний момент це:
- Українське Бюро Кредитних Історій
- Перше Всеукраїнське Бюро Кредитних Історій
- Міжнародне бюро кредитних історій
Отримати інформацію про Вашу кредитну історію, а також про можливості її видалення, Ви можете безпосередньо в Бюро Кредитних Історій.

Платіжні картки
Договір про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб

Договір знаходиться на сайті банку: https://alfabank.ua/upload/Public_Agreement_Complex.pdf

Доповнення №3 «Платіжні картки фізичних осіб»

Доповнення знаходиться на сайті банку: https://alfabank.ua/upload/plat_card_ukr.pdf

Система електронних грошей «MAXI»

Порядок участі та обслуговування в системі електронних грошей «MAXI»: https://alfabank.ua/modules/pages/upload/files/MAXI.pdf

Контакти MAXI:
0 800 50 30 36 - Контакт-Центр MAXI (цілодобово)
3131 (короткий номер для смс). Тарифікація смс згідно плану клієнта
текст "бонус" / "bonus" - дізнатися кількість бонусів,
текст "назва Партнера" ​​(наприклад, ТНК) - дізнатися про бонусному / знижкових пропозиції в тому чи іншому партнерові
http://maxicard.ua/ - офіційний сайт

Переглянути розмір нарахованих бонусів за програмою MAXI клієнт самостійно може на своїй персональній сторінці My Аlfabanк.
На карті, яка активована в MAXI, бонусний рахунок MAXI відображається:
номер рахунку бонусного 8030хххххххх,
кількість бонусів у рядку баланс.

Тарифи за картками банку
Реквізити для поповнення платіжних карт

Платіжні картки в ПАТ "Альфа - Банк"
ПАТ «Альфа-Банк»
МФО отримувача: 300346
ЄДРПОУ: 23494714
Рахунок №: 2924701
Призначення платежу - "Поповнення карткового рахунку 2625 ... ПІБ"

Я втратив карту / у мене вкрали картку, що робити?

Повідомте про те, що трапилося в Альфа-Банк по телефону Контакт - Центру: 0 800 50-20-50; дзвінки з-за кордону: +38 (0462) 616-111 або напишіть нам на електронну пошту ccd@alfabank.kiev.ua.

Я забув Pin-код. Що мені робити?

Якщо Ви забули Pin-код, рекомендуємо Вам перевипустити карту. Для перевипуску картки Ви можете в телефонному режимі звернутися на гарячу лінію Альфа-банку за номером 0-800-50-20-50 або звернутися з паспортом та ідентифікаційним кодом в відділення Банку для написання заяви на перевипуск карти.

Як змінити Pin-код?

Змінити PIN-код Ви можете в найближчому банкоматі Альфа-Банку, обравши кнопку "Інші операції". Вартість послуги згідно тарифів Вашого платіжної карти.

Перекази з картки на картку (P2P)

Скористатися послугою «Переказ з картки на картку» можна:

• через сайт Альфа-Банку (стартова сторінка => верхній кут):

• через My AlfaBank (тільки при наявності підключеного розширеного функціоналу) - на головній сторінці сервісу натиснути:

• через систему Партнера - Portmone, Ipay.ua, easypay.ua, plategka.com
• через сайт moneygo.com.ua (вказані номери гарячої лінії АБ)

 

Як я можу дізнатися залишок по моїй платіжній картці?

Залишок по карті доступний Вам на основній сторінці інтернет-сервісу My Alfa-Bank. Також Ви завжди можете отримати актуальну інформацію:
• 1. Відправивши sms з зареєстрованого при оформленні карти номера телефону на номер 3344 з текстом XXXX, ХХХХ - останні 4 цифри Вашої платіжної / кредитної картки https://alfabank.ua/feedback.
• 2. Скориставшись голосовим меню, під час дзвінку в Контакт-Центр Альфа-Банку 0-800-50-20-50.
Під час дзвінку з зареєстрованого в банку мобільного номера телефону для перевірки балансу по карті досить назвати / ввести 4-и останні цифри номера карти.

 

Де я можу подивитися виписку з карткового рахунку?

Всі операції по карті Ви можете переглядати через інтернет - сервіс My Alfa-Bank за допомогою кнопки «Виписка»  на формі картки.
Також Ви завжди можете отримати актуальну інформацію про стан карткового рахунку:
• 1. Підключивши послугу "Альфа-Чек" і отримувати sms про проведення будь-якої операції по картковому рахунку на мобільний телефон, а також стежити за інформацією про баланс рахунку (як поповнення, так і списання)
• 2. Відправивши sms на номер 3344 з текстом TRAN + XXXX, де ХХХХ - останні 4 цифри Вашої кредитної карти)

 

Що таке послуга «Альфа-Чек»? Як підключити / відключити послугу «Альфа-Чек»?

Послуга «Альфа-Чек» (m-banking) дозволяє Вам:
• отримувати sms про проведення будь-якої операції по картковому рахунку на мобільний телефон, кількість смс необмежено;
• стежити за інформацією про баланс рахунку (як поповнення, так і списання);
• контролювати суму списання при використанні банкоматів, терміналів тощо;
• контролювати відсутність несанкціонованих списань з Вашої картки.

Підключити послугу смс-інформування Ви можете в системі «My Alfa-Bank», для цього Вам необхідно вибрати:
1) Кнопку «Сервіси» і вибрати пункт "включити sms Альфа-Чек"
2) У спливаючому вікні необхідно ввести номер телефону, на який повинні приходити sms-повідомлення і натиснути кнопку «Далі».
3) Вам відправляється код підтвердження у вигляді sms-повідомлення на номер мобільного телефону, зазначеного при активації послуги.
4) Ви отримуєте одноразовий sms-пароль, вводите його в якості додаткового ідентифікатора, підтверджуєте підключення послуги sms інформування, натиснувши кнопку «Підтвердити».
Крім того Ви можете залишити запит для підключення sms-інформування співробітникам банку за допомогою інтернет-сервіс My Alfa-Bank. Для цього Вам необхідно в сервісі «Питання співробітнику» написати лист з проханням підключити послугу. У листі необхідно вказати номер телефону і останні чотири цифри Вашої платіжної картки.
Також Ви можете звернутися в телефонному режимі на гарячу лінію Альфа-Банку (0-800-50-20-50- цілодобово) для подачі заявки або на підставі Вашого письмового заяви, оформленого в відділенні Альфа-Банку. При собі необхідно мати паспорт та платіжну карту.

Відключення послуги m-banking можливо на підставі Вашого письмового заяви, оформленого в відділенні Альфа-Банку. При собі необхідно мати паспорт та платіжну карту.

 

Як отримати додатковий дохід за платіжною карткою?

«Прибутковий сейф» - спеціальний рахунок, який призначений для збереження коштів і отримання додаткового доходу у вигляді відсотків, що нараховуються на залишок коштів за рахунком. Кошти на рахунку «Дохідний сейф» мають підвищений рівень безпеки, так як не доступні для зняття безпосередньо, а тільки за умови здійснення переказу на основний картковий рахунок. Чим більше коштів знаходиться на прибутковому сейфі, тим вище Ваші доходи.

Ставки за рахунком «Дохідний сейф» вказані в тарифах за картками банку: https://alfabank.ua/private-persons/pakety-uslug/tarifi-ta-umovi

 

Як перевести грошові кошти з / на рахунок «Дохідний сейф»

- Через інтернет сервіс:
• Натиснути на іконку «З дохідного сейфа» / «На прибутковий сейф»; 
• ввести суму, яку Ви бажаєте внести на рахунок;


• Ввести код підтвердження, який прийде на Ваш номер мобільного телефону в смс-повідомленні.

- За допомогою банкомату Альфа-Банку:
• Вибрати в меню «Грошовий переказ» - «Прибутковий сейф» - «З дохідного сейфа» / «На Прибутковий сейф»;
• Ввести суму переказу і підтвердження проведення даної операції.

 

 

Які терміни проходження платежів з / на рахунок " Прибутковий сейф " за допомогою My Alfa-Bank?

Прибутковий сейф працює в режимі On-line з валютою гривня. При проведенні операції по валютній карті операція обробляється згідно графіка обробки платежів інтернет-сервісу My Alfa-Bank:

Час здійснення переказу:

Перерахування коштів на рахунок Прибутковий сейф:

до 1000 поточного операційного дня Системи МАВ

в 1100  поточного операційного дня Системи МАВ

з 1000- до 1400 поточного операційного дня Системи МАВ

в 1500 поточного операційного дня Системи МАВ

з 1400 до 1700 поточного операційного дня Системи МАВ

в 1800 поточного операційного дня Системи МАВ

після 1700 поточного операційного дня Системи МАВ

в 1100 поточного операційного дня Системи МАВ

При поповненні Прибуткового сейфа з карти, залишок сейфа оновиться через 30 хвилин. Відсотки будуть нараховуватися з наступного банківського дня.
При поповненні картки з прибуткового сейфа, баланс карти оновлюється on-line (розраховуватися карткою можна відразу), а рахунок Прибуткового сейфа оновитися через 30 хвилин - для карт в валюті гривня, ін. валюта перераховується за графіком обробки платежів інтернет-сервісу My Alfa-Bank:

Час здійснення переказу:

Перерахування коштів на рахунок Прибутковий сейф:

до 1000 поточного операційного дня Системи МАВ

в 1100 поточного операційного дня Системи МАВ

з 1000- до 1400 поточного операційного дня Системи МАВ

в 1500 поточного операційного дня Системи МАВ

з 1400 до 1700 поточного операційного дня Системи МАВ

в 1800 поточного операційного дня Системи МАВ

після 1700 поточного операційного дня Системи МАВ

в 1100 поточного операційного дня Системи МАВ

 
Які терміни проходження платежів з / на рахунок "Дохідний сейф" за допомогою банкомату Альфа-Банку?

Зарахування коштів при поповненні рахунку Прибутковий Сейф з основного карткового рахунку відбувається в режимі on-line. При цьому в виписці кошти відображаються на наступний робочий день (якщо операція проведена до 21:00). Нарахування відсотків проводиться з дня відображення у виписці.
Списання коштів з рахунку ПС при переказі грошових коштів на основний картрахунок відбувається в режимі on-line. При цьому операція по виписці буде проведена на наступний робочий день.

 
Що таке код захисту CVV2 / CVC2 і як ним користуватися?

Щоб проводити операції в мережі Інтернет, Вам необхідно відключати перевірку CVV2-коду по платіжній картці для успішного проведення транзакцій.

CVV2 (англ. Card Verification Value 2) - тризначний або чотиризначний код перевірки справжності картки платіжної системи Visa (або Card Validation Code 2 (CVC2) для карт платіжної системи MasterCard Worldwide). Код наноситься на зворотну сторону карти на смугу для підпису держателя або після останніх 4 цифр номера карти. Використовується в якості захисного елемента при проведенні розрахунків в мережі Інтернет. Включення перевірки СVV2 коду зменшує ризик проведення незаконних операцій з Карткою, а саме несанкціоноване списання коштів з карткового рахунку.

Для відключення CVV2 коду в системі My Alfa-Bank Вам необхідно вибрати
1) Кнопку «Сервіси» - «Перевірка СVV2».
2) У спливаючому вікні Вам пропонується вибрати карту, з якої Ви бажає виконати операцію включення / відключення CVV2. Після вибору карти слід натиснути «Так».
3) З'явиться вікно, в якому Вам слід вибрати функцію «Не перевіряти CVV2».
4) Вам відправляється код підтвердження у вигляді SMS-повідомлення на номер мобільного телефону, зазначеного при активації послуги.
5) Ви отримуєте одноразовий SMS-пароль, вводите його в якості додаткового ідентифікатора, підтверджуєте зміна активності СVV2 коду, натиснувши кнопку «Підтвердити».

Для відключення CVV2-коду Ви також можете звернутися в телефонному режимі на гарячу лінію Банку. Номер телефону лінії платіжних карт 0-800-50-20-50 (цілодобово, дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні). Так само Ви можете відключити CVV2 код самостійно, якщо у Вас підключений розширений функціонал інтернет - системи My Alfa-Bank.

 
Що таке DCC, особливості цього функціоналу.

DCC - c англійської Dynamic Conversion Currency, послуга яка надається міжнародними платіжними системами банкам-еквайєрам (банкам які обслуговують торговельні точки, що приймають до оплати платіжні карти) і полягає в можливості номінувати клієнту суму операції у валюті країни карти банку-емітента.
 

Ідея полягає в тому щоб показати клієнту суму проведеної операції в знайомій йому валюті - валюті його країни. Але, як завжди, є особливості, про які потрібно знати - по-перше проведення операції з використанням такого функціоналу дозволяє банкам-еквайєрам стягувати комісійну винагороду (занижуючи курс конвертації), про що клієнти часто і не здогадуються, по-друге - проведення такої операції як правило супроводжується подвійної конвертацією, що теж призводить до додаткових витрат, оскільки як правило курс платіжної системи відрізняється від комерційного курсу банку-емітента. Комісійна винагорода залежить від цінової політики банків-еквайєрів, як правило розмір комісії лежить в діапазоні від 3 до 7% від суми операції.
Як уникнути додаткових витрат при розрахунку в Інтернеті? Що потрібно знати клієнтам, проводячи операції з платіжними картами на зарубіжних сайтах?

По-перше, завжди потрібно додержуватися простому правилу - не проводити ніяких операцій в гривні за межами країни, як би Вам це настійно не пропонували і як би це заманливо не виглядало.
По-друге, за правилами платіжних систем, банку-еквайєру в будь-якому випадку необхідно отримати згоду клієнта (підпис на чеку) на використання даного функціоналу, тому потрібно бути уважним

Ми б ще хотіли звернути увагу клієнтів на зростаючий, останнім часом, обсяг операцій, який проводиться з використанням платіжних карт через транснаціональні компанії, які представлені в Україні і, у яких в Україні немає комерційних представництв. Особливістю проведення таких операцій також є часто подвійна конвертація, з якою стикаються клієнти. Пов'язано це з тим, що такі транснаціональні компанії мають можливість надавати послуги, продаючи товари на території України, і номінуючи їх вартість в гривні, при цьому в розрахунки така операція виставляється, як правило, торговою точкою цієї транснаціональної компанії з-за кордону (аналог DCC )

 
Що виходить при розрахунку і чому Клієнту це не вигідно?

Торговцю за кордоном не потрібна гривня, тому при розрахунку з платіжною системою, сума в гривні, яку Вам озвучили, буде конвертована в суму розрахунку з МПС (долар / євро) і саме сума в розрахунковій валюті (долар / євро) виставляється банку-емітенту карти , як вимога до оплати (за курсом МПС). У свою чергу Банк - держатель картки (банк-емітент), отримавши суму в долар / євро, і бачачи, що сума не збігається з валютою рахунку власника картки повинен провести конвертацію операції в валюту рахунку клієнта. Конвертація відбувається за комерційним курсом банку-емітента на дату отримання операції від МПС.
Про це потрібно знати і по можливості використовувати для таких операцій валютну карту, що дозволить уникнути подвійної конвертації.

 
Чому при розрахунку в мережі Інтернет на зарубіжних сайтах сума покупки більше ніж вартість товару / послуги?

У зв'язку з коливаннями курсу гривні по відношенню до інших валют, при здійсненні операції в валюті, відмінній від валюти Вашого рахунку, можлива ситуація, при якій сума блокування по операції і в sms повідомленні про цю операцію, буде більше фактичної вартості товару на 5-10 %.
Даний механізм був введений Банком для оперативної адаптації суми проведеної операції до коливань на валютному ринку, щоб уникнути ризиків, пов'язаних з валютними коливаннями.
В першу чергу це зручно для Клієнтів, так як Вам не потрібно постійно стежити за доступним залишком на рахунку і турбується про виникнення несанкціонованих перевитрат коштів за фактом списання коштів з рахунку.

За цими операціями перерахунок суми операції у валюту рахунку здійснюється в такому порядку:
 - Платіжна система перераховує суму операції в валюту розрахунку з Банком (долар США, євро) за курсом, встановленим даною платіжною системою на дату розрахунку з Банком (у Клієнта сума коштів блокується на рахунку на суму вартості товару + 5-10%)
 - Далі Банк здійснює перерахунок отриманої суми операції у валюту рахунку Клієнта за комерційним курсом Банку на дату отримання операції від торгової точки і МПС, і відображення операції на рахунку Клієнта (як правило 2-3 дня з моменту здійснення операції) - раніше встановлена ​​блокування знімається, операція відображається на рахунку Клієнта

Розрахунки в різних валютах. За яким курсом буде виконано списання?

При розрахунках у валюті, яка відрізняється від валюти карткового рахунку, сума конвертується за курсом міжнародної платіжної системи в долар / євро (дані курси представлені на офіц. Сайтах міжнародних платіжних систем). Відразу відбувається блокування суми в гривнях за комерційним курсом продажу Банку, що застосовується до платіжних карт, встановленого в день блокування. Через 3-4 робочих дня здійснюється списання за комерційним курсом продажу Банку, що застосовується до платіжних карт, встановленого на день списання. З даними курсом можна ознайомитися на стартовій сторінці сайту Альфа-Банку у вкладці "Платіжні картки" вікна "Курс валют", перейшовши за посиланням: https://alfabank.ua

Доповнення №4 «Кредитні картки фізичних осіб»

Доповнення знаходиться на сайті банку: https://alfabank.ua/upload/Public_Agreement_Credit_cards.pdf

Тарифи по кредитних картах банку

Інформація розміщена на сайті банку: https://alfabank.ua/private-persons/credits/cards/tarifi-ta-umovi-3?show=1​

Де я можу поповнити кредитну карту?

Детальна інформація про канали погашення кредитної карти надана на офіційному сайті Альфа-Банку за посиланням: https://alfabank.ua/about/kak-pogashat-kredit

У разі виникнення додаткових питань, Ви можете уточнити інформацію:
- Зателефонувавши на номер 3344. Послуга доступна цілодобово для дзвінків з операторів Київстар, МТС, Life, Vodafone. Вартість: 2 грн з ПДВ і без ПФ за весь дзвінок
- Зателефонувавши зі Skype (лінія працює цілодобово, дзвінки безкоштовні)

Для можливості здійснювати дзвінки за допомогою Skype Вам необхідно:
1) Завантажити та встановити програму Skype.
2) Переконатися в тому, що комп'ютер (ноутбук) підключений до мережі інтернет.
3) Для зв'язку з співробітником банку клікнути іконку Skype на сайті банку в цікавому Вам розділі або зі своєї сторінки My Alfa-Bank

- У співробітника Контакт-Центру, зателефонувавши за номером 0-800-50-20-50 (лінія працює цілодобово, дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні)
 

Як отримати квитанцію для Укрпошти?

Квитанцію для оплати Ви можете отримати, звернувшись з оригіналом паспорта і картою в відділення Альфа-Банку. Також Ви можете самостійно звернутися до відділення Укрпошти, взяти порожній шаблон квитанції для оплати і заповнити його самостійно, вказавши необхідні реквізити для погашення кредитної карти.

Що таке пільговий період? Коли починається пільговий період?

Пільговий період - час, протягом якого Банк дає можливість Вам використовувати кредитну карту для розрахунків в торгово-сервісних мережах за пільговою процентною ставкою 0,01%. Така ставка застосовується тільки за умови повного погашення всієї суми заборгованості, яка існує на кінець дня розрахункового періоду по карті. 1й пільговий період починається в дату оформлення договору. Всі наступні - на наступний день від дати оформлення кожного місяця. Тривалість пільгового періоду вказана в тарифах Вашої картки

Що таке обов'язковий мінімальний платіж (ОМП)? Коли необхідно оплачувати ОМП?

Обов'язковий мінімальний платіж - це щомісячний платіж по кредитній карті (7% мінімум 50 грн.), Який необхідно внести до певного терміну для коректного користування своєю кредитною карткою.

Як збільшити кредитний ліміт на карті?

Рішення про збільшення кредитного ліміту приймається Банком в односторонньому порядку, з огляду на Вашу кредитну історію. За фактом прийняття даного рішення Вас проінформують смс-повідомленням.

Депозити
Які депозитні програми пропонує Альфа-Банк?

З умовами відкриття та процентними ставками за депозитними програмами Ви можете ознайомитися на сайті Банку, перейшовши за посиланням: https://alfabank.ua/private-persons/deposits.
У разі виникнення додаткових питань щодо умов оформлення депозитного вкладу Ви можете:
- Зателефонувати на номер гарячої лінії Альфа-Банку 0 800 50 35 30 (08: 00-22: 00);
- Зателефонувавши зі Skype (з 8:00 до 22:00, дзвінки безкоштовні).

Для можливості здійснювати дзвінки за допомогою Skype Вам необхідно:
1) Завантажити та встановити програму Skype.
2) Переконатися в тому, що комп'ютер (ноутбук) підключений до мережі Інтернет.
3) Для зв'язку з співробітником банку клікнути іконку Skype на сайті банку в цікавому Вам розділі або зі своєї сторінки My Alfa-Bank.

- Зателефонувати на короткий номер 3344 з мобільного телефону (з 8:00 до 22:00).
Послуга доступна цілодобово для дзвінків з операторів Київстар, МТС, Vodafone, Life. Вартість дзвінка 2 грн з ПДВ і без ПФ за весь дзвінок.

Де я можу подивитися Договір про комплексне банківське обслуговування (ДКБО)?

https://alfabank.ua/upload/Public_Agreement_Complex.pdf

Яким чином я можу відкрити депозит в My Alfa-Bank?

Для відкриття депозиту в в інтернет-сервісі My Alfa-Bank необхідно в розділі "Депозити" натиснути на кнопку "Оформити депозит", вказати тип депозиту

і підтвердити операцію за допомогою коду, який буде відправлений на мобільний телефон, вказаний в інтернет-сервіс My Alfa-Bank.

Як я можу отримати підписаний Банком документи по депозиту, оформленого в My Alfa-Bank?

Ви можете отримати акцепт, звернувшись в будь-яке відділення Банку з паспортом та ІПН, і співробітник відділення роздрукує Акцепт і запевнить його. Після чого Ви зможете його забрати собі.

Як я можу отримати відсотки і суму вкладу, відкритого в My Alfa-Bank?

Для отримання відсотків та суми вкладу Ви можете вказати будь-який картковий рахунок, відкритий в Альфа-Банку в валюті депозиту (на свій розсуд).

Я хочу змінити рахунок для зарахування відсотків з депозиту, відкритого в My Alfa-Bank

Для зміни рахунку зарахування відсотків з депозиту, відкритого в МАБ, Вам необхідно звернутися до відділення Банку для написання заяви. При собі слід мати паспорт та ІПН.

В якому відділенні я можу достроково розірвати депозит, оформлений в My Alfa-Bank?

Для дострокового розірвання депозиту, оформленого в МАБ, Ви можете звернутися в будь-яке відділення з паспортом та ІПН.

Кредити
Какие кредитные программы предлагает Альфа-Банк?

На сьогоднішній день Альфа-Банк пропонує різноманітну лінійку кредитних продуктів - це грошові кредити, кредитні карти, кредити на придбання споживчих товарів.
Ознайомитися більш детально з продуктами кредитування Ви можете на офіційному сайті Альфа-Банку за адресою: https://alfabank.ua/private-persons/credits

У разі виникнення додаткових питань щодо умов оформлення кредиту Ви можете:
- Заповнити заявку на сайті Альфа-Банку, перейшовши за посиланням:
https://alfabank.ua/private-persons/credits/cash - для оформлення грошового кредиту;
https://alfabank.ua/private-persons/credits/consumer - для оформлення споживчого кредиту;
https://alfabank.ua/private-persons/credits/cards/maksimum-gotivka - для оформлення кредитної картки;
Після заповнення заявки з Вами зв'яжеться співробітник Альфа-Банку для більш детальної консультації щодо умов оформлення обраного Вами кредитного продукту, а також запише Вас на зустріч у зручний для Вас відділення Альфа-Банку для оформлення кредиту / кредитної картки.

- Зателефонувати на номер гарячої лінії Альфа-Банку 0 800 50 35 30 (08: 00-22: 00, дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні)

- Зателефонувавши на короткий номер 3344 з мобільного телефону (з 8:00 до 22:00) .Послуги доступна для дзвінків з операторів Київстар, МТС, Vodafone, Life. Вартість дзвінка 2 грн з ПДВ і без ПФ за весь дзвінок.

- Зателефонувавши зі Skype (з 8:00 до 22:00, дзвінки безкоштовні)

Для можливості здійснювати дзвінки за допомогою Skype Вам необхідно:
1) Завантажити та встановити програму Skype.
2) Переконатися в тому, що комп'ютер (ноутбук) підключений до мережі інтернет.
3) Для зв'язку з співробітником банку клікнути іконку Skype на сайті банку в цікавому Вам розділі або зі своєї сторінки My Alfa-Bank.

Коли мені необхідно вносити платежі по кредиту?

Платежі з погашення кредиту вам необхідно здійснювати щомісяця згідно Вашого графіка погашення, зазначеного в кредитному договорі. При цьому Ви можете внести гроші на рахунок раніше вказаної дати, і Альфа-Банк у встановлений день сам спише цю суму в рахунок погашення Вашої заборгованості.

Як я можу дізнатися суму заборгованості та суму платежу за моїм кредитом?

Отримати інформацію про стан кредитного договору Ви можете:
1) на своїй персональній сторінці в My Alfa-Bank в розділі «Кредити»
2) шляхом відправки sms-повідомлення з зареєстрованого при оформленні кредиту номера телефону на номер 3344, вказавши в тексті номер Вашого кредитного договору;
3) в голосовому меню при дзвінку в Контакт-Центр Альфа-Банку 0-800-50-20-50. В автоматичних сервісах для перевірки "балансу по кредиту" клієнти можуть називати номер договору по кредиту / паспорта або вводити дані за допомогою кнопок.

Де я можу внести платіж по кредиту? Які терміни надходження платежу?

Детальна інформація про каналах і терміни погашення кредиту надана на офіційному сайті Альфа-Банку за посиланням: https://alfabank.ua/about/kak-pogashat-kredit

Як погасити кредит за допомогою сервісу «Погасити кредит онлайн»?

У Вас є можливість скористатися послугою "Погасити кредит онлайн", яка розміщена на офіційному сайті Банку (в розділі Онлайн-сервіси). Погашення здійснюється з карти будь-якого банку в будь-якій валюті (в тому числі і карт зарубіжних банків). Валюта списання з карти - гривня. Комісія за погашення з боку Альфа-Банку - відсутня

Як погасити кредит за допомогою інтернет-сервісу My Alfa-Bank?

Після натискання на кнопку «Перейти до оплати» відображається список карт, з яких можна зробити погашення кредиту:

- з карт клієнта, зазначених в списку, що випадає;
- з картки іншого банку (в тому числі і закордонного), вибравши "Іншою картою"
Важливо! При виборі функції "Іншою картою" поповнення неможливо з карток, оформлених в Альфа-банку.

 

Як я можу оплатити кредит картою іншого Банку в My Alfa-Bank?

Увага! Оплату за допомогою інтернет-сервісу My Alfa-Bank можливо проводити за допомогою карт, емітованих банками України, платіжних систем Visa International / MasterCard International (карти MasterCard Electron / Cirrus не приймаються в системі). Валюта рахунку та валюта погашення гривня.
Перед проведенням операції перевірте, будь ласка, чи Ваша карти перерахованим вище вимогам.
При оплаті кредиту через інтернет - сервіс My Alfa-Bank картою іншого банку необхідно натиснути на кнопку «Перейти до сплати» і в списку, вибрати «Іншою картою»

У вікні Вам необхідно ввести наступні дані:

- Номер карти, з якої здійснюється погашення;
- Термін дії картки (місяць і рік);
- CVV-код карти, з якої здійснюється оплата (код відображається на зворотному боці карти; останні три цифри на білій смузі карти), даний код необхідно вводити з правого боку в рядку «CVV».
- Власник карти (латинськими літерами, як зазначено на карті, з якої здійснюється оплата);
- Сума оплати в гривні.
Для здійснення оплати необхідно натиснути на кнопку «Оплатити» .
Детальна інформація про терміни погашення кредиту: https://alfabank.ua/about/kak-pogashat-kredit

 

Якщо я оплатив кредит через термінал самообслуговування, відділення Укрпошти або в іншому банку, протягом якого часу гроші надійдуть на мій рахунок?

При погашенні через термінали самообслуговування Ваші гроші будуть зараховані на кредитний рахунок в банку на другий банківський день, не включаючи день оплати, в неробочий банківський день гроші будуть перераховані на кредитний рахунок на третій робочий банківський день наступний за останнім неробочим банківським днем.
Оплативши по кредиту через інші банки, гроші надійдуть на Ваш розрахунковий рахунок протягом 3-х - 5-ти робочих днів.
При погашенні через відділення Укрпошти: через міські відділення - 3 робочі дні; через відділення в сільській місцевості - 5 робочих днів.
Більш детальна інформація про канали погашення кредиту: https://alfabank.ua/about/kak-pogashat-kredit

 

 

Як я можу дізнатися про надходження грошових коштів на оплату кредиту?

На наступний день після оплати платежу за кредитним договором Ви отримаєте sms-повідомлення про зарахування коштів на рахунок. Так само ви можете уточнити інформацію про зарахування грошових коштів на рахунок погашення кредиту:
1) на своїй персональній сторінці в інтернет-сервіс My Alfa-Bank, скориставшись посиланням «Історія платежів»
2) шляхом відправки sms-повідомлення на короткий номер 3344, вказавши в тексті повідомлення номер договору;
3) в голосовому меню при дзвінку в Контакт-Центр Альфа-Банку 0-800-50-20-50. В автоматичних сервісах для перевірки "балансу по кредиту" клієнти можуть називати номер договору по кредиту / паспорта або вводити дані за допомогою кнопок.

 

 

Чи можу я оплачувати кредит сумами більше, ніж зазначені в графіку?

Так, якщо при кожній черговій виплаті по кредиту сума буде перевищувати необхідний платіж, то різниця буде прийнята банком в якості погашення тіла кредиту. Це означає, що сума всіх наступних щомісячних виплат буде зменшена відповідно з перерахунком залишку тіла кредиту. При виконанні платежу сумами більше, ніж вказано за графіком, зобов'язання щомісячного погашення зберігаються до дати закриття договору.

 

 

Якщо я буду сплачувати кредит сумами більше ніж зазначено в графіку, куди буде зараховуватися залишок платежу?

При погашенні кредиту великими частинами, сума зараховується на погашення залишку по кредиту.

 

 

Чи є у мене переплата? Як мені її отримати?

Вам необхідно звернутися у відділення, заповнити бланк-заяви, де Ви вибираєте яким способом хочете отримати кошти (на карту, через касу)

 

 

Як я можу закрити кредитний договір?

Для закриття кредиту Вам необхідно:
1) Уточнити суму для погашення кредиту одним з доступних для Вас каналів:
- На своїй персональній сторінці в My Alfa-Bank в розділі «Кредити»;
- Шляхом відправки sms-повідомлення на короткий номер 3344, вказавши в тексті номер договору;
- В голосовому меню при дзвінку в Контакт-Центр Альфа-Банку 0-800-50-20-50. В автоматичних сервісах для перевірки "балансу по кредиту" клієнти можуть називати номер договору по кредиту / паспорта або вводити дані за допомогою кнопок.
2) Оплатити суму для погашення кредиту через будь-який канал погашення, який надає Альфа-Банк.
Ознайомитися з каналами погашення кредиту Ви можете на сайті Банку, перейшовши за посиланням: https://alfabank.ua/about/kak-pogashat-kredit
Звертаємо Вашу увагу, що при наявності достатньої суми для повного погашення кредиту, в найближчу дату погашення по Графіку, договору закриваються в автоматичному режимі.
По закінченню 4-х днів, з дати офіційного закриття Кредитного договору, Ви отримаєте СМС повідомлення від Банку, що підтверджує цей факт.
Інформація про закриття буде також відображена на інтернет-сервісі My Alfa-Bank в розділі «Закриті договори»  Також при необхідності Ви можете отримати довідку про закриття кредиту.

 

 

 

Як відмовитися від страхування за кредитом?

Для розірвання договору страхування Вам необхідно звернутися в представництво Вашої страхової компанії і зробити процедуру розірвання.
При собі Вам необхідно мати паспорт і договір страхування.
Страхова компанія виплатить Вам компенсацію, сума якої залежить від кількості днів користування страховкою.
Процедура виплати компенсації залежить від стану кредитного договору (наявність простроченої заборгованості).
Акцентуємо Вашу увагу на те, що при погашенні кредиту Вам необхідно дотримуватися наданого Вам графіка платежів, незважаючи на плановане розірвання договору страхування.
Оплата за кредитом повинна надходити щомісяця до зазначеної дати і в сумі не менше, ніж передбачено за графіком платежів.

 

 

 

Інтернет - сервіс My Alfabank
Публічний договір на підключення до My Alfa-Bank
Як зареєструватися в інтернет-сервісі My Alfa-Bank?

 

Для реєстрації нового користувача в інтернет-банкінгу, необхідно зайти з офіційного сайту Альфа-Банку (alfabank.ua) і перейти на стартову сторінку Інтернет-банкінгу (https://my.alfabank.com.ua/login).
Реєстрація нового користувача можлива тільки через інтернет-сторінку для браузерів, але НЕ через мобільний додаток для смартфонів "Альфа-Мобайл"!
Перед першим використання Інтернет-банкінгу необхідно пройти швидку процедуру реєстрації нового користувача, для цього необхідно натиснути кнопку «Новий користувач»:

У вікні Вам необхідно ввести інформацію про договір, який оформлений:

Дані для реєстрації:
1. один з параметрів на вибір:
  • номер договору (карткового, кредитного, депозитного та поточного рахунку) - складається з 9 цифр і починається на 400 ..., 49       ..., 50 ..., 59 ..., 80 ..., 70 ..., (в залежності від типу кредиту)
  • номер рахунку (карткового, кредитного, поточного і депозитного) - складається з 14 цифр і починається на 26 ...... (далі                   комбінація цифр залежить від рахунку клієнта)
  • номер карти (тільки для платіжних карт) - складається з 16 цифр
2. Ваша дата народження
Далі виставити позначку  і натиснути Ок
ВАЖЛИВО!!! Якщо дата народження або номер договору / рахунку будуть введені більш 3 раз неправильно, то доступ до Інтернет-банкінгу буде заблокований.
У процесі реєстрації рекомендуємо користуватися спливаючими підказками, які з'являються при наведенні на символ

На наступній формі необхідно ввести свій логін і пароль (зверніть також увагу на вимоги до паролів і логінів - кількість символів не менш 5, пароль і логін повинен містити латинські букви, знаки і цифри).
У наступному рядку необхідно повторно ввести пароль для його підтвердження.
Також потрібно обов'язково вказати Вашу електронну адресу для отримання інформації по кредиту і номер мобільного телефону для активації реєстрації та попередження несанкціонованого виконання активних операцій.
Увага! Для реєстрації в системі необхідно вказувати номер телефону українського мобільного оператора.
При проведенні в Інтернет-банкінгу активних операцій, смс з кодом підтвердження операції приходить тільки на номер телефону українського мобільного оператора.

 

 

 

 

Підключення до послуги «повного функціоналу» My Alfa-Bank?

 

Після оформлення продукту функціонал системи стане доступним до активації протягом робочої доби з моменту підтвердження Заявки в Системі. Як тільки заявка буде оброблена, на Вашій персональній сторінці з'явиться інформаційне вікно з гіперлінком «Активувати послугу» .
Для активації послуги Вам необхідно:
• Перейти за посиланням «Активувати послугу.
• Натиснути на кнопку «Запросити код»
• Ввести отриманий СМС-код у відповідне поле
• Натиснути кнопку
Після успішного здійснення активації послуги «Споживчі платежі», Ви в верхньому правому куті вашої сторінки побачите інформаційне вікно, яке підтверджує виконання підключення.

Після чого у Вас з'явиться можливість здійснювати платежі в Інтернет-банкінгу.

 

 

 

 

Як я можу змінити пароль в My Alfa-Bank?

 

Для зміни пароля в інтернет - сервісі My Alfa-Bank Вам необхідно на своїй персональній сторінці перейти по гіперлінку «Налаштування»   і у вікні змінити пароль за допомогою посилання «Змінити пароль» .

 

 

 

 

Які тарифи на проведення операцій через інтернет-сервіс My Alfa-Bank?

 

З тарифами системи Ви можете ознайомитися в Додатку №8 до Договору «Послуги системи інтернет-сервісу «My AlfaBank», яке розміщено на сайті банку за посиланням: https://alfabank.ua/upload/dkbo_mab.pdf

 

 

 

 

Ліміти на здійснення операцій в системі My Alfa-Bank

 

З лімітами системи Ви можете ознайомитися в Додатку №8 до Договору «Послуги системи інтернет-сервісу« My AlfaBank », яке розміщено на сайті банку за посиланням: https://alfabank.ua/upload/dkbo_mab.pdf​

 

 

 

 

Які встановлено обмеження на здійснення операцій в My Alfa-Bank?

 

1. Інтернет - сервіс My Alfa-Bank дозволяє клієнтам Альфа-Банку здійснювати операції тільки на території України.
2. Платежі в іноземній валюті можливі тільки між рахунками одного клієнта.
3. Оплату кредиту за допомогою інтернет - сервісу My Alfa-Bank можливо проводити за допомогою карт, емітованих банками України, платіжних систем Visa International / MasterCard International (карти MasterCard Electron / Cirrus не приймаються в системі). Валюта рахунку та валюта погашення гривня.
4. Переказ коштів на гаманець WebMoney (поповнення гаманця) можливо тільки з карт, емітованих Альфа-Банком як в гривні, так і в доларах, але валюта гаманця повинна бути тільки гривня.
5. Переказ коштів з гаманця WebMoney (виведення грошей з гаманця) можливо тільки на карткові рахунки, відкриті Вами в Альфа-Банку, валюта яких гривня. При цьому валюта гаманця повинна бути гривня.
6. ПАТ «Альфа-Банк» працює тільки з гаманцями WebMoney, валюта яких гривня (WMU-гаманці).
7. В інтернет-сервісі My Alfa-Bank неможливі такі операції з гаманцями WebMoney:
- Поповнення гаманця WebMoney з карт, емітованих іншою Банком;
- Поповнення гаманця з депозитних, поточних рахунків Альфа-Банку;
- Переказ з гаманця грошових коштів на карти, емітовані іншим Банком;
- Переказ з гаманця на поточні, депозитні рахунки в нац. та іноземній валютах.
8. Не передбачено відкриття депозитного вкладу через інтернет сервіс My Alfa-Bank на користь третіх осіб, на ім'я інших фізичних осіб, на ім'я малолітніх та неповнолітніх осіб.
- Неможливо відкриття депозиту в оnline режимі неповнолітньою особою (навіть при наявності платіжної картки Альфа-Банку).
- Не передбачено відкриття депозиту з дебетової картки, на якій є діючий овердрафт.
- Переказ коштів на депозит при його розміщенні можливо тільки з карткового рахунку дебетової карти Вкладника, відкритого в ПАТ Альфа-Банк.

 

 

 

 

Чи можливо змінити особисті дані в системі My Alfa-Bank?

 

Для зміни контактного номера телефону / адреси електронної пошти в інтернет-сервісі My Alfa-Bank Вам необхідно звернутися до відділення Банку для написання заяви на зміну даних. При собі необхідно мати паспорт (оригінал).
З адресами розташування всіх відділень Альфа-Банку Ви можете ознайомитися на сайті Банку: https://alfabank.ua/map/

 

 

 

 

 

Як я можу поповнити рахунок мобільного телефону?

 

Для того, щоб оплатити послуги мобільного оператора, Вам необхідно скористатись лінком «Новий платіж» і в розділі «Оплата послуг» вибрати мобільного оператора, послуги якого необхідно сплатити.

У вікні:
Введіть номер мобільного телефону
Для підтвердження введеного номера необхідно натиснути кнопку
У вікні введіть бажану суму поповнення
Підтвердити операцію за допомогою sms-коду, який надійде на Ваш номер мобільного телефону, який Ви вказали при підключенні до Інтернет-сервісу.

 

 

 

 

 

 

Як я можу оплатити комунальні послуги за допомогою інтернет - сервісу My Alfa-Bank?

 

Оплата комунальних послуг м Київ, Одеса, Львів. За допомогою My Alfa-Bank для жителів м.Києва, Одеса, Львів можливо оплатити комунальні платежі наступних організацій:

1. Для оплати комунальних послуг Вам необхідно:
2. Перейти за посиланням «Новий платіж» або перейти на вкладку «Платежі / Перекази»
3. Вибрати банер організації, послуги якої Ви бажаєте оплатити.
3. Ввести реквізити необхідні для здійснення платежу, користуючись підказками, які Вам виводяться при наведенні курсору мишки на відповідне поле для заповнення.
4. Для підтвердження введених значень натиснути кнопку
5. Підтвердити операцію за допомогою sms- коду, який надійде на Ваш номер мобільного телефону.
Оплата комунальних послуг інших регіонів. Для здійснення оплати комунальних послуг інших регіонів Вам необхідно:
1. Перейти за посиланням «Новий платіж»
2. Вибрати банер .
3. При використанні банера «За реквізитами» Вам необхідно буде самостійно вводити всі реквізити для виконання операції.
4. Встановлюючи курсив в одному з полів для заповнення, з'являються підказки для правильного заповнення поля. При оплаті комунальних платежів через банер "За реквізитами", Вам необхідно переконатися в коректності платіжних реквізитів організації, в яку Ви збираєтеся перераховувати грошові кошти, а також в тому, що дана організація приймає платежі, отримані через інтернет сервіси. Тобто, перед тим, як здійснювати платіж Вам слід уточнити всю інформацію в тій організації, на рахунку якої перераховуються кошти.
5. Для підтвердження введених значень натиснути кнопку .
6. Підтвердити операцію за допомогою sms-коду, який надійде на Ваш номер мобільного телефону.

 

 

 

 

 

 

Як я можу перевести грошові кошти на карту іншого банку?

 

Для переказу на карту іншого банку, необхідно натиснути на кнопку «Новий платіж»,  і вибрати меню «За реквізитами»,   а потім ввести реквізити банку одержувача

і підтвердити операцію за допомогою коду, який буде відправлений на мобільний телефон, вказаний в інтернет-сервіс My Alfa-Bank.

 

 

 

 

 

 

Як я можу оплатити кредит картою іншого Банку?

 

Увага! Оплату за допомогою інтернет-сервісу My Alfa-Bank можливо проводити за допомогою карт, емітованих банками України, платіжних систем Visa International / MasterCard International (карти MasterCard Electron / Cirrus не приймаються в системі). Валюта рахунку та валюта погашення гривня.
Перед проведенням операції перевірте, будь ласка, чи Ваша карти перерахованим вище вимогам.
При оплаті кредиту через інтернет - сервіс My Alfa-Bank картою іншого банку необхідно натиснути на кнопку «Перейти до оплати» і в списку, вибрати «Іншою картою»
У вікні Вам необхідно ввести наступні дані:

- Номер карти, з якої здійснюється погашення;
- Термін дії картки (місяць і рік);
- CVV-код карти, з якої здійснюється оплата (код відображається на зворотному боці карти; останні три цифри на білій смузі карти), даний код необхідно вводити з правого боку в рядку «CVV».
- Власник карти (латинськими літерами, як зазначено на карті, з якої здійснюється оплата);
- Сума оплати в гривні.
Для здійснення оплати необхідно натиснути на кнопку «Оплатити» .
Детальна інформація про терміни погашення кредиту: https://alfabank.ua/about/kak-pogashat-kredit

 

 

 

 

 

 

Як мені скасувати операцію в системі My Alfa-Bank?

 

Скасувати операцію, яка здійснювалася на рахунки, відкриті в Альфа - Банку. Щоб скасувати рекомендуємо Вам звернутися до найближчого відділення Банку. При собі обов'язково необхідно мати:
- Документ, що засвідчує особу;
- Платіжну карту, якщо операція відбувалася з карти;
- Договір на відкриття поточного рахунку, якщо операція проводилася з рахунку;
- Документ по операції, яка оскаржується (квитанція).
З адресами місцезнаходження всіх відділень Альфа-Банку Ви можете ознайомитися на сайті Банку https://alfabank.ua/map.
Скасувати операцію, яка здійснювалася на рахунок, відкритий в іншому банку на території України. Щоб скасувати рекомендуємо Вам звернутися в Банк, на рахунок якого здійснювалася оплата.

 

 

 

 

 

 

Як я можу видалити обліковий запис My Alfa-Bank?

 

Для того, щоб видалити Вашу обліковий запис в інтернет сервісі My Alfa-Bank, Вам необхідно звернутися до співробітника Контакт-Центру Альфа-Банку.
Для цього Ви можете скористатися одним з доступних для Вас каналів зв'язку з Контакт-Центром:
- Зателефонуйте на короткий номер 3344 з мобільного телефону (лінія працює цілодобово) .Послуги доступна цілодобово для дзвінків з операторів Київстар, МТС, Vodafone, Life. Вартість дзвінка 2 грн з ПДВ і без ПФ за весь дзвінок.
- Зателефонувати за номером 0-800-50-20-50 (лінія працює цілодобово, дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні)
- Зателефонувати зі Skype зі своєї персональної сторінки в інтернет- сервісі My Alfa-Bank (лінія працює цілодобово, дзвінки безкоштовні) .
Для можливості здійснювати дзвінки за допомогою Skype Вам необхідно:
1) Завантажити та встановити програму Skype.
2) Переконатися в тому, що комп'ютер (ноутбук) підключений до мережі Інтернет.
3) Для зв'язку з співробітником банку клікнути іконку Skype на сайті банку в цікавому Вам розділі або зі своєї сторінки My Alfa-Bank.
Увага! Щоб видалити обліковий запис означає повне відключення можливості переглядати інформацію по своїх рахунках і здійснювати активні операції в системі.

 

 

 

 

 

 

 

Альфа-Мобайл
Що таке Альфа-Мобайл?

 

Альфа-Мобайл - це мобільний додаток для смартфонів і планшетів на платформах iOS (iphone / ipad) і Android від Альфа-Банку. Додаток можна завантажити в офіційних маркетах AppStore і PlayMarket, в рядку пошуку необхідно ввести «Альфа-Банк»

 

 

 

 

 

 

 

Які функції є в Альфа-Мобайлі?

 

Функціонал програми Альфа-Мобайл відрізняється від функціоналу My Alfa-Bank, в додаток виведені функції, які необхідні клієнту швидко і «на ходу».
Інформаційні функції:
- Пошук найближчих банкоматів Альфа-банку і банкоматів партнерської мережі Атмосфера;
- Пошук найближчих Відділень Альфа-Банку;
- Інформація про найближчі знижки для власників карток Visa і MasterCard;
- Дзвінок в Банк;
- Курси валют на сьогодні;
- останні новини.
Основні функції:
- Перегляд інформації про кредитні, депозитні, карткових, поточних рахунках (баланс, останні операції, платіж за кредитом, заборгованість по кредитній карті);
- Інформація про карти (клас карти, баланс, статус карти);
- Поповнення мобільного телефону;
- Переказ між своїми рахунками;
- Переказ клієнту банку за номером карткового рахунку;
- Управління рахунком «Дохідний сейф» (зняття / поповнення) в режимі онлайн;
- Переказ в інший банк за реквізитами;
- Блокування / розблокування картки;
- Управління лімітами по картах;
- Управління CVV2 / CVC2 (зняття захисту / повернення захисту).
Функції, які доступні навіть не клієнтам Банку:
- Переказ з карти на карту - послуга, що дозволяє перевести гроші з вашої картки на картку іншої людини, знаючи всього лише номер картки отримувача, навіть якщо ці карти випущені різними банками України і відносяться до різних платіжних систем.

 

 

 

 

 

 

 

Який пароль для входу в Альфа-Мобайл?

 

Пароль для входу в Альфа-Мобайл такий же як і для входу в систему інтернет-банкінгу My Alfa-Bank.

 

 

 

 

 

 

 

Чому я не можу увійти в Альфа-Мобайл?

 

Для входу в Альфа-Мобайл необхідно бути зареєстрованим користувачем My Alfa-Bank. Тобто спочатку Ви повинні оформити підключення до повного функціоналу My Alfa-Bank.
Якщо Ви вже є користувачем My Alfa-Bank, використовуйте свій пароль і логін для входу в мобільний додаток. Якщо Вам не вдалося це зробити, перевірте правильність введення логіна і пароля.

 

 

 

 

 

 

 

Робота з WebMoney
Яка процедура підключення гаманця WebMoney до інтернет-сервісу My Alfa-Bank?

 

Щоб здійснювати операції з електронними грошима WebMoney за допомогою системи My Alfa-Bank, Вам необхідно:
1) Підключити послугу «повного функціоналу» My Alfa-Bank для здійснення активних операцій в системі.
2) Оформити дебетову карту в Альфа-Банку.
3) Зареєструвати електронний гаманець в системі WebMoney на офіційному сайті WebMoney http://webmoney.ua/
4) Підключити гаманець WebMoney в системі My Alfa-Bank.
Для підключення гаманця WebMoney в My Alfa-Bank необхідно здійснити наступні дії:
1) На своїй сторінці My Alfa-Bank перейти на сторінку «Налаштування» за допомогою кнопки
2) В поле «Облікові записи WebMoney»  необхідно перейти за посиланням «Підключити»
3) У вікні ввести Ваш WebMoney ID (WMID - це номер облікового запису, який присвоюється користувачу при реєстрації в системі WebMoney).

4) Натиснути на кнопку Подключіть. Протягом доби (24 годин) заявка на реєстрацію облікового запису WMID буде розглянута системою WebMoney. Після успішної реєстрації WMID в системі My Alfa-Bank, Ви побачите відображення Ваших облікових записів WebMoney в поле Налаштування  і статус заявки на реєстрацію зміниться вона "Підключено" .
Увага! Якщо у Вас відкрито декілька гривневих гаманців до одного облікового запису (до одного WMID), то на сторінці в My Alfa-Bank буде відображатися то кількість гаманців, яке у Вас створено в цьому WMID.

 

 

 

 

 

 

 

Які тарифи за операціями?

 

З тарифами Ви можете ознайомитись у Додатку №8 до Договору «Послуги системи інтернет-сервісу« My AlfaBank », яке розміщено на сайті банку за посиланням: https://alfabank.ua/upload/dkbo_mab.pdf

 

 

 

 

 

 

 

Які ліміти на проведення операцій з використанням гаманця WebMoney в системі My Alfa-Bank?

 

З лімітами на проведення операцій з WebMoney Ви можете ознайомитися в Додатку №8 до Договору «Послуги системи інтернет-сервісу« My AlfaBank », яке розміщено на сайті банку за посиланням: https://alfabank.ua/upload/dkbo_mab.pdf Лимиты на проведення операцій WebMoney в інтернет системі My Alfa-Bank змінювати неможливо.

 

 

 

 

 

 

 

Як мені перевести грошові кошти з карти Альфа-Банку на гаманець WebMoney?

 

Для переказу коштів з картки Альфа-Банку на гаманець WebMoney Вам необхідно:
1) На гаманці, який Ви плануєте поповнити, вибрати операцію «Поповнити продуктом»
2) У списку вибрати ту карту, з якої бажаєте перевести кошти.
3) У вікні ввести бажану для переказу суму
4) Для підтвердження введених раніше значень необхідно натиснути кнопку
5) Підтвердити операцію за допомогою SMS коду, який надійде на Ваш номер мобільного телефону.
Увага! Поповнення гаманця WebMoney можливе тільки з карт, емітованих Альфа - Банком як в гривні, так і в доларах або євро, в той же час валюта «гаманця», на який перераховуються кошти, повинна бути тільки гривня.

 

 

 

 

 

 

 

 

Як я можу вивести кошти з гаманця WebMoney на карту Альфа-Банку?

 

Для виведення грошових коштів з гаманця WebMoney на карти Альфа-Банку, відкриті в гривні, необхідно здійснити наступні дії:
1) На картковому продукті, який Ви плануєте поповнювати, вибрати операцію «Поповнити продуктом»  
2) У випадаючому списку вибрати гаманець, з якого Ви плануєте здійснити виведення коштів.
3) У вікні ввести бажану суму операції
4) Для підтвердження введених раніше значень необхідно натиснути кнопку
5) Підтвердити операцію за допомогою SMS коду, який надійде на Ваш номер мобільного телефону.
Після підтвердження операції в системі My Alfa-Bank, Вам необхідно підтвердити виведення грошей з гаманця на стороні WebMoney в автоматично виставленому на оплату системою рахунку. Для цього Вам необхідно в програмі WebMoney Keeper:
- Натиснути на кнопку Оплатити на рахунку, який виставляється системою до оплати автоматично;
- Натиснути кнопку «Відправити»;
- Підтвердити операцію шляхом введення ключа.
Після успішного здійснення платежу змінюється баланс гаманця WebMoney і баланс карти в системі My Alfa-Bank, а також статус платежу буде відображатися як «Завершено». Після виконання всіх перерахованих вище дій, кошти відразу ж будуть доступні на Вашому картковому рахунку.
Увага! Виведення коштів з гаманця можливо тільки на гривневі карткові рахунки, відкриті Вами в Альфа-Банку. При цьому валюта гаманця, з якого виводяться грошові кошти, повинна бути гривня.

 

 

 

 

 

 

 

 

Який термін зарахування коштів за операціями переказу з/на гаманець WebMoney?

 

При переказі коштів з WebMoney кошти надходять на Вашу карту моментально і відразу ж доступні до зняття. На Вашій сторінці в My Alfa-Bank інформація відобразиться на наступний робочий день після проведення операції. Звертаємо Вашу увагу на те, що, якщо при поповненні з гаманця WebMoney на картковому рахунку недостатньо коштів для оплати комісії за проведення операції, грошові кошти надійдуть на наступний робочий день після 12:00.

 

 

 

 

 

 

 

 

SMS інфо

Контакт центр

Йде розмова