preloader

Легка розстрочка. Класно, коли все легко

Купуй товари та послуги з кредитною картою Альфа-Банку в мережі наших партнерів. Замовляй оплату частинами під 0,01% річних у рахунок кредитного ліміту.

Переваги «Легкої розстрочки»

01.

Економте гроші

«Легка розстрочка»* надається під 0,01% річних без комісій і переплат. Платити за покупки частинами вигідніше, ніж відразу повністю оплачувати товар за рахунок кредитного ліміту.
02.

Економте час

Просто скажіть продавцеві, що у вас є картка Альфа-Банку і бажання оплатити товар частинами. Далі він усе зробить сам, а вам потрібно буде лише відправити одне SMS-повідомлення.
03.

Оформлюйте легко

Швидке оформлення в цифровому банку Sense SuperApp

Як оформити покупку на умовах «Легкої розстрочки»:

01

Виберіть в магазині партнера Альфа-Банку будь-який товар

02

Оформте покупку за кредиткою Альфа-Банку на умовах Легкої розстрочки.

Для онлайн-магазину: виберіть товар із позначкою Альфи, натисніть «Купити»

03

Коли прийде SMS із проханням підтвердити розстрочку, відправте повідомлення у відповідь.

Заберіть товар у магазині або очікуйте на доставку додому з онлайн-маркету

Наші партнери

СТАТИ ПАРТНЕРОМ

Часті запитання

Як дізнатися, чи достатньо у мене коштів на картці для купівлі товару?

• Подивіться баланс картки в цифровому банку Sense SuperАpp.

• Надішліть SMS на номер 3344. Вкажіть у повідомленні останні чотири цифри номера вашої картки.

Як встановлюється термін «Легкої розстрочки»?

Термін розстрочки встановлюють магазини-партнери для кожного товару окремо. Запитайте про це у продавця.

Скільки коштує «Легка розстрочка»?

0,01% річних. Без комісій і переплат.

Як часто можна оформляти «Легку розстрочку»?

Так часто, як хочете, поки не скінчиться кредитний ліміт.

На яку суму можна оформити «Легку розстрочку»?

На суму не менше 500 грн. Максимальна сума обмежена доступним лімітом на картці.

Скільки товарів можна придбати за один раз?

Кількість товарів не обмежена.

Які документи необхідні для оформлення покупки на умовах сервісу «Легка розстрочка»?

Документи не потрібні.

Чи можна оформити «Легку розстрочку» за наявності власних коштів на кредитній картці?

Легка розстрочка оформлюється тільки на покупки за кредитні кошти. Якщо сума власних коштів на картці перевищує суму покупки в розстрочку, розстрочку не буде оформлено.

Якщо сума власних коштів менше ніж сума покупки, розстрочку буде оформлено на різницю суми покупки та суми власних коштів. У такому разі ви отримаєте друге SMS-повідомлення з пропозицією підтвердити операцію.

Чи нараховуються бонуси/бали за купівлю товару за допомогою «Легкої розстрочки»?

За картками, які беруть участь в програмі винагород Cash'U CLUB, у програмах лояльності «Альфа Travel» та «Кредитна картка «ВИГОДА», бонуси/бали мандрівника за придбання товару за допомогою «Легкої розстрочки» не нараховуються.

* Під сервісом «Легка розстрочка» мається на увазі кредит під 0,01% річних на термін до 24 місяців зі щомісячним погашенням рівними частинами на весь термін кредиту.

 

Сума кредитного ліміту — від 500 до 200 000 грн. Строк, на який надається кредит за Програмою «Легка розстрочка», становить від 3 до 24 місяців. Придбання товарів (послуг) за рахунок коштів кредитної лінії може здійснюватися Клієнтом без внесення першого внеску. Якщо Клієнт скористався Програмою «Легка розстрочка», реальна річна процентна ставка складає 0,01% (на строк від 3 до 24 місяців). Наприклад: у разі оформлення розстрочки за Програмою «Легка розстрочка» строком на 6 місяців з сумою 6 000 грн платіж складає 1 000,02 грн на місяць. Щомісячна комісія від суми розстрочки — 0,00% на термін 6 місяців. Детальні умови надання фінансових послуг та приклад розрахунку реальної процентної ставки тут.

Документи

Калькулятор «Легкої розстрочки»
Інформація про істотні характеристики послуги з надання споживчого кредиту (без застави)

Попередження:

1. Наслідки для Клієнта в разі користування банківською послугою або невиконання ним обов'язків згідно з договором про надання цієї банківської послуги:
• при отриманні кредиту в Позичальника виникають витрати у вигляді процентів, комісій та інших сплат за послуги Банку згідно з умовами кредитного договору;
• у разі несвоєчасного погашення кредитної заборгованості або інших порушень умов договору до Позичальника можуть бути застосовані штрафні санкції згідно з умовами кредитного договору;
• у разі неналежного виконання Позичальником своїх зобов'язань за кредитним договором Банк має право звернутись до відповідних державних органів з метою задоволення своїх вимог, зокрема і в примусовому порядку;
• у разі неналежного виконання Позичальником своїх зобов'язань за кредитним договором Банк має право звернутись до колекторських компаній, що діють в інтересах Банку;
• мінімальний строк дії договору не застосовується;
• Клієнт має право відмовитись від укладеної Угоди без пояснення причин протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди, про що Клієнт повідомляє Банк у письмовій формі. При цьому Клієнт протягом 7 календарних днів з дати подання вищезазначеного повідомлення зобов`язаний повернути Банку грошові кошти, одержані згідно з Угодою, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою Угодою згідно з п. 2.2.3 Додатку №4 до Договору про банківське обслуговування фізичних осіб в АТ «Альфа-Банк»;
• Клієнт має право достроково розірвати чи припинити договір шляхом дострокового повного погашення кредитної заборгованості. Будь-які неустойки у випадку дострокового (повного чи часткового) повернення кредиту не нараховуються та не сплачуються;
• у випадку укладення кредитного договору із застосуванням фіксованої за типом процентної ставки зміна такої ставки здійснюється виключно за наявності письмової згоди Банку та Клієнта шляхом внесення відповідних змін до умов укладеного договору про надання кредиту;
• інформація про Позичальника надається до Бюро кредитних історій, Кредитного реєстру.
2. Банку забороняється вимагати від Клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакету банківських послуг).
3. Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
4. Банк не має права вносити зміни до укладених з Клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.