preloader

Є сенс сказати про це гучно: цифровому банку Sense SuperApp виповнюється 1 рік

Рік тому Альфа-Банк Україна запустив новий цифровий банк Sense SuperApp. Маючи уже на старті низку унікальних функцій, серед яких віддалене відкриття рахунку через перший в країні відеочат, єдиний додаток для фізосіб та ФОПів, технологія drag’n’drop (“Тягни-Кидай”), персоналізований робочий стіл та власне медіа Sense Now, команда банку на цьому не зупинилася. Сьогодні Sense — це не лише банк у смартфонах понад 1,2 млн користувачів, це ще й постійні нововведення, персоналізований підхід, а також ціла нова філософія, в якій для кожного є свій сенс.

Рік у важливих висновках

Бути першим — це приємно, але водночас і відповідально. У серпні 2021-го Альфа-Банк випустив першу в Україні картку з нескінченним пільговим періодом — Caméléon, яку можно було за один клік отримати в Sense. За три місяці на руках у клієнтів уже понад 100 тис. карток — як цифрових, так і пластикових, оформлених в додатку. Загалом оформлювати кредити стало значно простіше завдяки Sense SuperApp. 10 млрд грн отримали клієнти банку — онлайн у цифровому банку, без попередньої заявки.

А коли першість банку відзначають інші — це ще приємніше і ще відповідальніше. Цьогоріч Альфа-Банк Україна отримав відразу три нагороди від міжнародного видання Global Finance, і серед них — за найкращий цифровий банк в країні.

Ми пишаємося тим, що нікого не копіюємо. Нові цифрові банки з’являються щодня, і часто — це копії тих банків, що уже існують, тільки іншого кольору. Ми вже рік робимо свій оригінальний продукт. Не озираючись на інших. І робимо його круто”, — Ольга Філіпенко, виконавчий директор Альфа-Банку Україна.

Важливо не тільки слухати, а ще й чути та працювати з почутою інформацією. В Sense уперше в Україні запустили можливість оформити віртуальну дебетову картку за допомогою відеоідентифікації через чат у додатку. За це відповідають 35 агентів відеочату. І ще 125 агентів чату виходили в комунікацію, якщо у користувачів виникали різні запитання, уточнення чи, чого приховувати, проблеми під час користування Sense або банківськими продуктами. 6–7 тис. чатів у будній день і 3–4 тис. чатів у вихідний — всі розмови без скриптів, живою мовою.

Синергія в бізнесі важлива. Разом із Київстар Альфа-Банк розробив єдиний об’єднаний профіль у Sense, що дало можливість клієнтам обох компаній об’єднувати доступи до банківського та мобільного рахунків. Завдяки партнерству з Міністерством цифрових трансформацій стало можливим віддалене відкриття рахунку в Sense через Дію. А у співпраці з Новою поштою стала можливою безкоштовна доставка пластикових карток через мережу відділень та поштоматів по всій країні.

Персональний підхід — це не про ускладнення, а про спрощення. Sense SuperApp створили таким, щоби кожен клієнт міг персоналізувати його під себе: поставити на заставку улюблене фото, змінити дизайн та розташування ярликів, вибрати тему, фон, одну з 50 мелодій як звук сповіщення та один з трьох стилів спілкування. За рік маємо 1,2 млн персоналізованих цифрових банків.

Створити, але продовжувати змінювати — це нормально. За пройдений рік у Sense SuperApp з’явилася 41 нова функція, серед яких цифрові картки, страхові продукти, розширений функціонал для ФОПів, об’єднаний банківський рахунок з мобільним рахунком для абонентів Київстар всередині одного додатку та багато іншого. А також відбулося 12 великих (та багато маленьких) оновлень самого додатку та один повний редизайн.

Команда повинна вірити в продукт — тільки в такій команді є сенс. І щоби співробітникам було простіше й цікавіше відшукати власний сенс, в грудні минулого року в центральному офісі Альфа-Банку відкрився антиофіс — стилізований під квартиру, із робочими зонами, зонами для відпочинку та власною кухнею. Там і працює більша частина із 350 співробітників, які щодня створюють цифровий банк. А також у Львові та Києві відкрилися два креативних простори AHUB для клієнтів. Київський натхненний додатком Sense та створений за його принципом впливати на всі шість чуттів.

Далі — більше. Ми впевнені.