UA

1. Відключення /підключення розсилки від Банку щодо пропозиції розстрочки.

• Якщо Ви не бажаєте отримувати смс з пропозицією розстрочки по картці, то для деактивації розсилки надішліть код 01 на короткий номер 3530.

• Якщо Ви бажаєте знову активувати розсилку смс з пропозицією розстрочки по картці, то для активації розсилки надішліть код 02 на короткий номер 3530.

2. Я відправив смс-підтвердження, але мені досі не оформлена розстрочка. Чому?

Активація розстрочки відбувається після того, як сума покупки спишеться з карткового рахунку. Після оформлення розстрочки Банк одразу направить Клієнту смс-повідомлення про успішне оформлення розстрочки.

Для своєчасного переказу покупки на розстрочку (для найближчого розрахунку мінімального щомісячного платежу та суми пільгового періоду без врахування даної суми покупки) рекомендуємо відправляти смс з підтвердженням розстрочки не пізніше, ніж за 1 день до розрахункового дня по Вашій кредитній картці.

Розстрочка активується після того, як надійшла інформація від торговця і сума покупки списана з карткового рахунку. Відповідно розстрочка активується в тому розрахунковому періоді, в якому була списана покупка з рахунку.

3. Повернення товару.

У випадку, коли Клієнт повернув в магазин товар, продавець повертає гроші за товар на картку.

При цьому, для закриття розстрочки Клієнту необхідно в Alfa Mobile ініціювати перерахування суми, поверненої від продавця, на закриття розстрочки.

4. Дострокове повне або часткове погашення розстрочки по кредитній картці.

Якщо Клієнт бажає достроково (повністю або частково) закрити розстрочку, аналогічно, необхідно в Alfa Mobile ініціювати повне погашення розстрочки.

В разі часткового дострокового погашення, залишок заборгованості по розстрочці перераховується Банком частинами зі зменшенням строку користування розстрочкою. Саме залишок заборгованості по розстрочці ділиться на розмір щомісячного платежу, який був розрахований при активації розстрочки, таким чином визначаючи розмір строку, який необхідний для повного погашення заборгованості по розстрочці.

5. Які причини відмови в оформленні розстрочки по кредитній картці?

Банк може відмовити в оформленні розстрочки по кредитній картці з наступних причин:  

• Смс від Клієнта надійшло з невідомого номеру телефону. Адже для оформлення розстрочки смс повинно бути направлене Клієнтом з його номеру, який прив’язаний до кредитної картки і на який Банк напрявляв смс з пропозицією

• Закінчився строк дії пропозиції розстрочки на покупку (пропозиція діє 2 тижні з моменту покупки)

• Кредитна картка неактивна/заблокована/наявна прострочена заборгованість по кредитній картці

Розстрочка оформлюється на суму від 1000 грн. і тільки на ту суму покупки, яка повністю або частково оплачена за рахунок коштів кредитного ліміту по картці. 

6. Який строк розстрочки?

Строк розстрочки: 3, 6, 9, 12, 18, 24 місяців

Щомісячна комісія від суми розстрочки - 1,8% на термін від 3 до 24 місяців

7. Де я можу дізнатись про стан заборгованості по розстрочці?

• в Alfa Mobile;

• в My Alfa-Bank;

• в щомісячній виписці.

8. На які покупки неможливо оформити розстрочку?

Розстрочка не оформляється:

• на операції оплати послуг розважальних та ігрових сайтів, соціальних, політичних і благодійних організацій, зареєстрованих під наступними кодами торговців:

- 5933, 6530, 7995, 9223, 9754 (ломбарди, казино, тоталізатори та інші ігорні/заставні заклади) та 7841, 7993, 7994 (відеорозваги, спеціальні розважальні заклади);

- 6211, 9211, 9222, 9311, 9399 (оплата державних послуг - штрафи, збори, судові виплати, аліменти та ін.), 9402 9402 (оплата послуг державної організації, пошти)  і 9405 (платежі між держслужбами і органами (більш актуально закордоном);  

- 8398, 8641, 8651, 8661 (політичні, релігійні, соціальні, благодійні організації);

- 4829, 5816, 6010, 6011, 6012, 6050, 6051, 6529, 6532, 6533, 6534, 6536, 6537, 6538, 6539, 6540, 7321 (фінансові перекази, в т.ч. через МАВ, і зняття готівки);

- 8675 (автомобільні асоціації), 8734 (випробувальні лабораторії (не медичні)), 7299 (інші сервіси, не торгівля), 8699 (організації, які неможливо однозначно класифікувати по виду їх діяльності).

• на операції зняття готівкових коштів з кредитної картки

• на безготівкові перекази коштів з кредитної картки

9. Відправка SMS-повідомлення з кодом на номер 3530.

Мобільний оператор GSM зв'язку:

Київстар: 067, 068, 096, 097, 098

Vodafone: 050, 066, 095, 099

Lifecell: 063, 073, 093

Для мобільних операторів GSM зв’язку вартість SMS-повідомлення на номер 3530 безкоштовне.

Для клієнтів «Інтертелеком» та «Укртелеком» відправка SMS-повідомлення з кодом здійснюється на номер +380931770044 (плата за SMS згідно тарифів оператора)