Альфа-Банк Україна продовжує підтримку малого і середнього бізнесу

Новини 16 квітня 2020 - 13:00

У складний період боротьби з пандемією і зниження ділової активності Альфа-Банк Україна продовжує кредитування малого і середнього бізнесу, розвиток онлайн-сервісів для підприємців та підсилює механізми швидкого реагування на актуальні потреби клієнтів даного сегмента.

Незважаючи на невизначеність економічної ситуації, Альфа-Банк Україна продовжує кредитування малого і середнього бізнесу, зокрема представників агробізнесу, фармацевтики, харчової промисловості та рітейлу.

Також Альфа-Банк Україна пропонує індивідуальні рішення для позичальників різних сегментів, які відчувають тимчасові труднощі з погашенням кредитів. Банк пропонує їм скористатися кредитними канікулами, здійснюючи індивідуальний перегляд умов погашення боргу для підтримки платоспроможності клієнтів.

З метою підтримки своїх клієнтів у складний період карантину Альфа-Банк Україна продовжив обслуговування бізнес-карток і корпоративних карток, термін дії яких закінчується у березні-квітні, до 1 липня 2020 року.

Для підприємців – власників бізнес-карток Альфа-Банк Україна реалізував можливість поповнення поточних рахунків у термінальних мережах партнерів банку EasyPay та City24 по всій території України. Це дозволить клієнтам здати виручку або внести власні кошти на рахунок без відвідування відділення банку.

На сьогоднішній день Альфа-Банку Україна дає підприємцям можливість дистанційно відкрити основний і додаткові рахунки, випустити бізнес-картку або підключити зарплатний проект. Всі ці сервіси доступні на онлайн-платформі «ОК, Альфа!». А будь-які питання, які потребують залучення банківського співробітника, клієнти можуть вирішити з віртуальним персональним менеджером.

У березні Альфа-Банк Україна запустив віддалене підключення послуги торговельного еквайрингу для підприємців. Тепер це можна зробити дистанційно на веб-платформі або через мобільний додаток «ОК, Альфа!». Крім того, було розроблено інструмент тимчасової відміни комісії за послугою торговельного еквайрингу для клієнтів, які в період карантину зіткнулися з серйозним зниженням торговельних оборотів.

Щоб позбавити клієнтів необхідності відвідувати відділення, Альфа-Банк Україна розширив перелік послуг, які клієнти МСБ можуть отримати при зверненні до контакт-центру банку. Також на період дії карантину банк надав розстрочку по наданню документів для тих клієнтів, які зобов'язані надавати такі документи відповідно до умов підтвердження інформації і верифікації.

Альфа-Банк Україна веде активний діалог з клієнтами малого та середнього бізнесу і постійно шукає додаткові можливості для підтримки їх платоспроможності, проведення актуальних банківських операцій без відвідування відділень і забезпечення обслуговування в звичному для клієнтів режимі.

new popup
Ми оновлюємося!
Зацінити бета-версію нового сайту можна хоч зараз.
На новий сайт