Репутація на 75% визначає вибір вкладниками фінансової установи для розміщення коштів – дослідження USAID/FINREP

Новини 25 вересня 2015 - 13:14

Роман Шпек, старший радник Альфа-Банку Україна та Юлія Собко, директор зі стратегічних комунікацій Альфа-Банку Україна 24 вересня 2015 року взяли участь у відкритій дискусії щодо результатів опитування з метою оцінки рівня знань українських споживачів щодо системи гарантування вкладів фізичних осіб, яку провів Фонд гарантування вкладів фізичних осіб України у рамках співпраці з Програмою міжнародної технічної допомоги «Розвиток фінансового сектору» (FINREP-II).

 

У заході взяли участь керівник Програми розвитку фінансового сектору (USAID/FINREP) Віктор Стеценко, Директор Місії Агентства США з міжнародного розвитку в Україні Джед Бартон, заступник директора-розпорядника ФГВФО Андрій Оленчик. До участі в круглому столі організатори заходу запросили експертів фінансового ринку, зокрема представників комітетів Верховної Ради України, Незалежної асоціації банків України, експертної ради ФГВФО, топ-менеджерів провідних банків та представників громадських організацій.

Результати дослідження презентувала Катерина Загривенок, провідний менеджер досліджень компанії InMind, яка проводила опитування у лютому-березні 2015 року з метою оцінки рівня знань населення про систему гарантування вкладів. Вона зазначила, що українські споживачі певною мірою обережно ставляться до зберігання коштів у банках та хочуть більше знати про систему гарантування вкладів. При цьому рівень довіри до таких каналів інформації як банки, Інтернет, телебачення досить високий. При цьому більшість опитуваних хотіли би отримувати інформацію безпосередньо від банків та Фонду.

Після презентації результатів дослідження відбулася дискусія, однією з центральних тем якої стало формування майбутньої політики та інформаційно-освітніх ініціатив для населення, підходи та механізми вирішення існуючих проблем.

 

«Питання освіченого вкладника в Україні – це справді надважливе завдання, наш вкладник має розумітися на критеріях великого надійного банку. Адже для банку важливо бути членом ФГВФО, проте клієнти мають знати, що надійність також включає підтримку акціонерів, дотримання банком нормативів регулятора а також здорову виважену політику ризик-менеджменту, - наголосив Роман Шпек, старший радник Альфа-Банку Україна.Сьогодні НБУ починає відігравати активну роль в установленні правил гри на банківському ринку України. Крім того, на часі питання налагодження системи продажів заставного майна. Отже, в дослідженнях настроїв вкладників потрібно акцентувати на тих факторах, які врешті-решт дадуть змогу зменшити загальну кількість звернень до ФГВФО».

 

Загалом на банківському ринку за останні три місяці відбувається повільне, але зростання депозитних вкладів. Про відновлення довіри населення до національної валюти та банківської системи свідчать результати досліджень в сфері заощаджень.

 

Директор зі стратегічних комунікацій Альфа-Банку Україна Юлія Собко відзначає позитивну динаміку на прикладі показників банку: «В Альфа-Банку Україна в серпні зафіксована максимальна в галузі динаміка приросту депозитів на рівні 3%. Це й не дивно, адже за результатами 2-го кварталу банк посів 1-е місце з репутації (дослідження Goodwill Фактор дослідницької компанії Noks Fishes). Цей сегмент ринку демонструє позитивну кореляцію депозити-репутація, що підтверджується опублікованими сьогодні дослідженнями проекту USAID/FINREP-II. Репутація нині є найважливішим фактором довіри до банків та на 75% визначає вибір вкладниками фінансової установи для розміщення коштів».

 

Методологія дослідження передбачає опитування 1000 респондентів з усіх регіонів України, окрім АР Крим, Донецької та Луганської областей. Вибірка репрезентативна структурі генеральної сукупності за розміром населеного пункту та географії, тобто розмір теоретичної похибки не перевищує 3%.

new popup
Ми оновлюємося!
Зацінити бета-версію нового сайту можна хоч зараз.
На новий сайт