Картка для ефективного планування й контролю відряджень та представницьких витрат компанії.

Переваги сервісу:

1. Глобальна служба підтримки клієнтів GCAS;

2. Медична та юридична підтримка;

3. Знижки на оренду авто та бронювання готелів:

- До 15% на сайті Agoda.com (системі онлайн-бронювань готелів)

• http://www.agoda.com/visacemea

- 10% при бронюванні готелів через сайт

www.hotels.com/visa

• промокод «10VISA» (промокод діє до 31.12.2020 для подорожей до 31.03.2021)

- До 30% на оренду автомобілів онлайн через світові служби прокату Hertx, Sixt.;

4. Можливість оперативного поповнення картки співробітника, який перебуває у відрядженні;

5. Управління картками через спеціальний модуль системи Клієнт-Банк — iFOBS Corporate Cards, що забезпечує:

• Формування виписок в розрізі кожної карти за будь-який період

• Блокування картки

• Підключення послуги SMS-інформування

• Управління витратними лімітами для кожної картки

• Управління CVV-кодом

• Отримання інформації про залишок на кожній картці в режимі онлайн

• Послуги персонального менеджера проекту

• Можливість звернення до цілодобової служби підтримки

6. Зручні оплати через Apple pay aбо Google pay

Можливість використання різних схем реалізації проекту з корпоративних карток:

1. Випуск всіх карток до одного «Котлового» рахунку й установка індивідуальних витратних лімітів для кожної картки.

2. Випуск кожної картки до індивідуального субрахунку з окремим балансом. 

Активація картки

До моменту активації картки операції з її використання неможливі. Для активації картки, будь ласка, встановіть ПІН-код.

ВСТАНОВЛЕННЯ ПІН-КОДУ за допомогою системи IVR:

• Підготуйте номер Вашого паспорту (без серії), останні 4 цифри номеру картки, код ЄДРПОУ організації або індивідуальний податковий номер підприємця;

• Зателефонуйте з Вашого мобільного в Банк за номером 0 800 50 70 44 (в меню оберіть цифру для встановлення ПІН-коду);

• Дотримуючись інструкцій, які надасть система IVR, встановіть ПІН-код. За фактом встановлення ПІН-коду відбудеться автоматична активація картки. На підтвердження факту активації Ви отримаєте SMS-повідомлення.

Ліміти

Витратні ліміти можуть бути змінені лише власником корпоративного карткового рахунку (Компанією або ФОП) через систему «Клієнт-Банк» або шляхом звернення до цілодобової Служби підтримки за номером 0 800 50 70 44.

Блокування картки

Блокування може здійснити власник поточного рахунку або довірена особа, на яку оформлено картку.
Розблокування може здійснити власник поточного рахунку або особа, яка здійснила операцію блокування картки.

Заблокувати або розблокувати картку можливо шляхом звернення до обслуговуючого відділення Банку або до Служби підтримки за номером 0 800 50 70 44.
Послуга з блокування або розблокування картки є повністю безкоштовною.

new popup
Ми оновлюємося!
Зацінити бета-версію нового сайту можна хоч зараз.
На новий сайт