Контакт-центр Альфа-Банку Україна визнаний кращим за версією DzWINNER-2020

Новини 02 жовтня 2020 - 15:00

Альфа-Банк Україна став лідером Всеукраїнського конкурсу контакт-центрів, отримавши нагороду DzWINNER-2020 у номінації «Контакт-центр року».

Співробітники і команди банку отримали 7 нагород, серед яких першість у номінаціях «Краща команда продажів», «Краща команда рекрутингу», «Тренер року». Фінал конкурсу DzWINNER-2020 року, що є найвищим визнанням професійних досягнень компаній в індустрії контакт-центрів України, відбувся 30 вересня.

Після більш ніж трьох місяців напруженої і цікавої підготовки в рамках кваліфікаційного відбору 17 з 19 учасників від Альфа-Банку потрапили в short-list фіналістів. А за підсумками голосування журі визначило сімох професіоналів від банку, які отримали нагороди в різних номінаціях: «Краща команда продажів», «Краща команда рекрутингу», «Тренер року», «Проект року», «Консультант року», «Продавець року».

У переможній номінації як кращий контакт-центр року Альфа-Банк продемонстрував інноваційний стиль комунікацій, вміння знайти правильний підхід до клієнта, застосовувати унікальні техніки продажів, використовувати позитивний підхід у роботі.

Нагорода DzWINNER присуджується представникам галузі контактних центрів за вагомий внесок у розвиток індустрії і вручається від імені Всеукраїнської Асоціації контактних центрів України і всієї спільноти професіоналів.