Довідка

Шановні Клієнти!

Для вашої зручності ми пропонуємо повний перелік усіх документів необхідних для оформлення послуг у Альфа-Банку.

Звертаємо вашу увагу на те, що кожен з пунктів є активним посиланням для ознайомлення та завантажування.

Договір комплексного банківсього обслуговування

Типова публічна угода про надання комплексу послуг з розрахунково-касового обслуговування, підключення та ведення в системі "Клієнт-Банк", депозитні послуги, регулярні платежі, робота з корпоративними картками, овердрафт зі змінюваним лімітом фінансування, СМС/e-mai інформування про рух коштів на рахунку.

Публічна пропозиція АТ "Альфа-банк" на укладення Договору на комплексне банківське обслуговування

Додаток №3 Правила користування ПК

Додаток №4 Умови відкриття поточного рахунку та РКО (нова редакція з 09.07.2019)

Додаток №5 Послуга системи Клієнт Банк (нова редакція з 22.02.2019)

Додаток №6 Умови відкриття РКО рахунків ЕПЗ, емісія Корпоративних карт (нова редакція з 09.07.2019)

Додаток №7 Умови вкладних рахунків та розміщення вкладів

Додаток №8 Короткостроковий кредит Овердрафт

Додаток №9 Условия ЗКП

Додаток №10 Умови прийому платежів

Додаток №11 Умови прийому платежів на користь клієнта через Операційну касу

Додаток №12 Умови Торгового еквайрингу

Додаток №12а умови передачі в заставу майнових прав на грошові кошти банківського вкладу

Додаток: ДКБО №13 Мобільний еквайринг

Додаток №14 Умови надання гарантій

Додаток № 15 Умови факторингового та розрахункового обслуговування (з регресом)

Додаток № 16 Разовий кредит

Додаток № 17 Кредит у формі відновлювальної кредитної лінії

Додаток № 18 Умови надання послуги з інкасації коштів (діють з 15.10.2019)

Документи для фізичної особи – підприємця:

1. Відкриття поточного рахунку

Перелік необхідних документів для відкриття поточного рахунку

Документи для юридичної особи:

1. Відкриття поточного рахунку:

Перелік необхідних документів для відкриття поточного рахунку

Режим обслуговування для клієнтів малого та середнього бізнесу
Операційний час - з 09:00 до 16:30
Післяопераційний час - з 16:30 до 18:00

Центр клієнтської підтримки малого бізнесу
0-800-507-044

Facebok Messenger
Telegram
Viber
йде розмова
Skype дзвінок
Альфа чат