preloader

Моментальна розстрочка

Переводь здійснені покупки від 500 грн у розстрочку за допомогою кредитної картки строком від 3 до 24 місяців.

Оформити

Переваги «Моментальної розстрочки»

01.

Оформлюйте легко

Строк розстрочки — від 3 до 24 місяці. Щомісячна комісія від суми розстрочки — 0,00%* на термін 3 та 6 місяців. 1,8% — на термін від 9 до 24 місяців. * Акція діє: на покупки на суму від 500 грн за кредитною карткою Альфа-Банку з 02.07.2021.
02.

Доступно

Щомісячна комісія від суми розстрочки на термін 3-6 міс. - 0,00%, на термін 9-24 міс. - 1,8%
03.

Зручно

Ухвалення рішення щодо кредиту в режимі 24/7
04.

Жодних документів

Лише оплата кредитною карткою від Альфа-Банку
05.

2 тижні

З моменту здійснення покупки у тебе є два тижні для прийняття рішення щодо оформлення розстрочки

Для оформлення «Моментальної розстрочки» необхідно:

01

Здійснити покупку кредитною карткою

02

Увійти в мобільний додаток Sense SuperApp

у розділі «Історія операцій» або «Мої розстрочки» з'явиться пропозиція для оформлення моментальної розстрочки

Питання та відповіді

Відключення/підключення розсилки від Банку щодо пропозиції розстрочки
  • Якщо Клієнт є користувачем мобільного банку Sense SuperApp і не бажає отримувати PUSH-сповіщення, необхідно в «Мій профіль» у Sense SuperApp деактивувати PUSH-сповіщення.

  • Якщо Клієнт не є користувачем мобільного банку Sense SuperApp і не бажає отримувати SMS з пропозицією розстрочки за карткою, то для деактивації розсилки необхідно надіслати код 01 на короткий номер 3530.

  • Якщо Клієнт бажає знову активувати розсилку SMS з пропозицією розстрочки за карткою, то для активації розсилки необхідно надіслати код 02 на короткий номер 3530.

Чому не оформилася розстрочка?

Таке трапляється, якщо на момент фінансового списання покупки:

- на кредитній картці були власні кошти;
- кредитна картка неактивна;
- є прострочення за кредитною карткою;
- покупку, переведену в розстрочку, було повернуто або скасовано.

Повернення товару

У разі, якщо Клієнт повернув до магазину товар, продавець повертає гроші за товар на картку. При цьому для закриття розстрочки Клієнтові необхідно в мобільному банку Sense SuperApp (у розділі «Продукти» — «Мої розстрочки») ініціювати перерахування суми, повернутої продавцем, на закриття розстрочки.

Дострокове повне або часткове погашення розстрочки за кредитною карткою

Якщо Клієнт бажає достроково (повністю або частково) закрити розстрочку, необхідно в мобільному банку Sense SuperApp (у розділі «Продукти» — «Мої розстрочки») ініціювати повне або часткове погашення розстрочки.

У разі часткового дострокового погашення залишок заборгованості за розстрочкою перераховується Банком частинами зі зменшенням строку користування розстрочкою. Саме залишок заборгованості за розстрочкою ділиться на розмір щомісячного платежу, який було розраховано під час оформлення розстрочки, таким чином визначаючи розмір строку, необхідного для повного погашення заборгованості за розстрочкою.

Чому не щодо всіх трансакцій надходить PUSH-сповіщення з пропозицією оформити розстрочку?

PUSH-сповіщення надсилаються Клієнтові, якщо сума покупки складає понад 1500 грн.
Покупки від 500 грн до 1499,99 грн можна оформити в розстрочку в мобільному банку Sense SuperApp в «Історії» або в розділі «Продукти» — «Мої розстрочки».

Який строк розстрочки?

Строк розстрочки: 3, 6, 9, 12, 18, 24 місяці.
Щомісячна комісія від суми розстрочки — 0,00% на термін 3 та 6 місяців.
1,8% — на термін від 9 до 24 місяців.

Де я можу дізнатись про стан заборгованості за розстрочкою?
 
На які покупки неможливо оформити розстрочку?

Розстрочка не оформлюється:

• на операції оплати послуг розважальних та ігрових сайтів, соціальних, політичних і благодійних організацій, зареєстрованих під такими кодами продавців:

- 5933, 6530, 7995, 9223, 9754 (ломбарди, казино, тоталізатори та інші ігорні/заставні заклади) та 7841, 7993, 7994 (відеорозваги, спеціальні розважальні заклади);

- 6211, 9211, 9222, 9311, 9399 (оплата державних послуг: штрафи, збори, судові виплати, аліменти та ін.), 9402 (оплата послуг державної організації, пошти) і 9405 (платежі між держслужбами та органами [актуальніше за кордоном]);

- 8398, 8641, 8651, 8661 (політичні, релігійні, соціальні, благодійні організації);

- 4829, 5816, 6010, 6011, 6012, 6050, 6051, 6529, 6532, 6533, 6534, 6536, 6537, 6538, 6539, 6540, 7321 (фінансові перекази, зокрема через МАВ, і зняття готівки);

- 8675 (автомобільні асоціації), 8734 (випробувальні лабораторії [не медичні]), 7299 (інші сервіси, не торгівля), 8699 (організації, які неможливо однозначно класифікувати за видом їхньої діяльності);

• на операції зняття готівкових коштів з кредитної картки;

• на безготівкові перекази коштів з кредитної картки.

Відправка SMS-повідомлення з кодом на номер 3530

Мобільний оператор GSM-зв'язку:

- Київстар: 067, 068, 096, 097, 098;
- Vodafone: 050, 066, 095, 099;
- Lifecell: 063, 073, 093.

Для мобільних операторів GSM-зв’язку SMS-повідомлення на номер 3530 — безкоштовне.

Для клієнтів «Інтертелеком» та «Укртелеком» відправка SMS-повідомлення з кодом здійснюється на номер +380931770044 (плата за SMS згідно з тарифами оператора).

Документи

Калькулятор «Моментальної розстрочки»
Інформація про істотні характеристики послуги з надання споживчого кредиту (без застави)

Сума кредитного ліміту — від 500 до 200 000 грн. Строк, на який надається кредит за Програмою «Моментальна розстрочка», становить від 3 до 24 місяців. Придбання товарів (послуг) за рахунок коштів кредитної лінії може здійснюватися Клієнтом без внесення першого внеску. Якщо Клієнт скористався Програмою «Моментальна розстрочка», реальна річна процентна ставка складає від 0,01% (на строк від 3 до 6 місяців) до 37,79% річних (на строк від 9 до 24 місяців).

Наприклад: у разі оформлення розстрочки за Програмою «Моментальна розстрочка» строком на 6 місяців з сумою 1 500 грн платіж складає 250,02 грн на місяць. Щомісячна комісія від суми розстрочки — 0,00% на термін 6 місяців.

Детальні умови надання фінансових послуг та приклад розрахунку реальної процентної ставки тут.

Попередження: 

1. Наслідки для Клієнта в разі користування банківською послугою або невиконання ним обов'язків згідно з договором про надання цієї банківської послуги:
• при отриманні кредиту в Позичальника виникають витрати у вигляді процентів, комісій та інших сплат за послуги Банку згідно з умовами кредитного договору;
• у разі несвоєчасного погашення кредитної заборгованості або інших порушень умов договору до Позичальника можуть бути застосовані штрафні санкції згідно з умовами кредитного договору;
• у разі неналежного виконання Позичальником своїх зобов'язань за кредитним договором Банк має право звернутись до відповідних державних органів з метою задоволення своїх вимог, зокрема і в примусовому порядку;
• у разі неналежного виконання Позичальником своїх зобов'язань за кредитним договором Банк має право звернутись до колекторських компаній, що діють в інтересах Банку;
• мінімальний строк дії договору не застосовується;
• Клієнт має право відмовитись від укладеної Угоди без пояснення причин протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди, про що Клієнт повідомляє Банк у письмовій формі. При цьому Клієнт протягом 7 календарних днів з дати подання вищезазначеного повідомлення зобов`язаний повернути Банку грошові кошти, одержані згідно з Угодою, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою Угодою згідно з п. 2.2.3 Додатку №4 до Договору про банківське обслуговування фізичних осіб в АТ «Альфа-Банк»;
• Клієнт має право достроково розірвати чи припинити договір шляхом дострокового повного погашення кредитної заборгованості. Будь-які неустойки у випадку дострокового (повного чи часткового) повернення кредиту не нараховуються та не сплачуються;
• у випадку укладення кредитного договору із застосуванням фіксованої за типом процентної ставки зміна такої ставки здійснюється виключно за наявності письмової згоди Банку та Клієнта шляхом внесення відповідних змін до умов укладеного договору про надання кредиту;
• інформація про Позичальника надається до Бюро кредитних історій, Кредитного реєстру.
2. Банку забороняється вимагати від Клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакету банківських послуг).
3. Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
4. Банк не має права вносити зміни до укладених з Клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.