Моментальна розстрочка

Розстрочка

Розстрочка за кредитною карткою — це оплата частинами товарів і послуг за допомогою вашої кредитної картки.

  • Оплата частинами Зрозуміло:Повний контроль та керування в цифровому банку Sense SuperApp та додатку Alfa-Mobile
  • Оплата частинами Вигідно:Розстрочка — з річною ставкою 0,01%
  • Оплата частинами Доступно:Щомісячна комісія від суми розстрочки на строк 3–6 міс. — 0,00%*. На строк 9–24 міс. — 1,8%
  • Оплата частинами Зручно:Погашення розстрочки однаковими платежами
  • Оплата частинами :* Акція діє на покупки на суму від 500 грн за кредитною карткою Альфа-Банку з 02.07.2021. Для оформлення моментальної розстрочки необхідно:- зайти у додаток Sense SuperApp;- вибрати покупку, за якою діє пропозиція на оформлення розстрочки;- перевести покупку від 500 грн у моментальну розстрочку, вибравши період 3 або 6 місяців.

Скористайтеся пропозицією вже сьогодні!

Зручна та вигідна

Зручна та вигідна

Жодних документів

Жодних документів Не потрібні жодні документи, лише оплата кредитною карткою від "Альфа-Банку Україна"

До 24 місяців

До 24 місяців

2 тижні

2 тижні У вас є два тижні для прийняття рішення щодо активації розстрочки

Для оформлення моментальної розстрочки необхідно:

  • Здійснити покупку кредитною карткою (користувачі додатку отримують PUSH-повідомлення з пропозицією оформлення розстрочки на суму від 1500 грн).
  • Зайти в мобільний додаток Sense SuperApp (у розділі «Історія операцій» або «Мої розстрочки» з'явиться пропозиція для оформлення моментальної розстрочки).
  • Вибрати термін розстрочки та підтвердити свій вибір.

Як погашати щомісячний платіж

РОЗРАХУНКОВИЙ ДЕНЬ

Кожного місяця у розрахунковий день за кредитною карткою сума щомісячного платежу автоматично списується з кредитного ліміту, після чого Банк розраховує обов'язковий мінімальний платіж = 5% від використаного кредитного ліміту.
Перший раз щомісячний платіж за розстрочкою списується не в найближчий розрахунковий день, а через один розрахунковий день після активації розстрочки (додаткова відстрочка платежу).

НАСТУПНОГО ДНЯ ПІСЛЯ РОЗРАХУНКОВОГО

Банк надсилає SMS і виписку з інформацією про суму, яку необхідно погасити за кредитною карткою у платіжний період.



УВАГА! Користуйтеся Інтернет-банкінгом від Альфа-Банку для погашення платежів. Адже це БЕЗКОШТОВНО!

до 31 дня до погашення
Виписка за
минулий місяць  
Виписка за
поточний місяць
до 31 дня до погашення
Погашення заборгованості
по виписці за поточний місяць
Розрахунок мінімального платежу = 5% * (1+2+3) +4
  • 1Сума, використана на покупки в розрахунковий період, без урахування суми розстрочки
  • 2Комісії/% (у випадку нарахування списуються з кредитного ліміту автоматично)
  • 3Щомісячний платіж за розстрочкою (списується з кредитного ліміту автоматично)
  • 4Прострочена заборгованість (за наявності)

Банк щомісяця інформує Клієнта про розмір мінімального платежу за карткою:

Блок-1 в інтернет-сервісі My Alfa-Bank
Блок-3 випискою на e-mail
Блок-2 Po kartci XXXX(rah.2625XXXXXXXXXX) vykorystano ААААА.АА UAH, zaborgovanist' pilgovogo periodu BBBB.BB UAH.Min.platizh CCCC.CC UAH neobhidno splatytu do DD.DD


де ААААА.АА — загальна сума використаного кредитного ліміту + залишок заборгованості за розстрочкою;

BBBB.BB — загальна сума використаного кредитного ліміту без урахування залишку заборгованості за розстрочкою для погашення в пільговий період;

CCCC.CC — мінімальний платіж за кредитною карткою (ОМП);

DD.DD — платіжна дата.

 

Сума кредитного ліміту — від 500 до 200 000 грн. Строк, на який надається кредит за Програмою «Моментальна розстрочка», становить від 3 до 24 місяців. Придбання товарів (послуг) за рахунок коштів кредитної лінії може здійснюватися Клієнтом без внесення першого внеску. Якщо Клієнт скористався Програмою «Моментальна розстрочка», реальна річна процентна ставка складає від 0,01% (на строк від 3 до 6 місяців) до 37,79% річних (на строк від 9 до 24 місяців).

Наприклад: у разі оформлення розстрочки за Програмою «Моментальна розстрочка» строком на 6 місяців з сумою 1 500 грн платіж складає 250,02 грн на місяць. Щомісячна комісія від суми розстрочки — 0,00% на термін 6 місяців.

Детальні умови надання фінансових послуг та приклад розрахунку реальної процентної ставки тут.

Попередження: 
1. Наслідки для Клієнта в разі користування банківською послугою або невиконання ним обов'язків згідно з договором про надання цієї банківської послуги:
·при отриманні кредиту в Позичальника виникають витрати у вигляді процентів, комісій та інших сплат за послуги Банку згідно з умовами кредитного договору;
·у разі несвоєчасного погашення кредитної заборгованості або інших порушень умов договору до Позичальника можуть бути застосовані штрафні санкції згідно з умовами кредитного договору;
·у разі неналежного виконання Позичальником своїх зобов'язань за кредитним договором Банк має право звернутись до відповідних державних органів з метою задоволення своїх вимог, зокрема і в примусовому порядку;
·у разі неналежного виконання Позичальником своїх зобов'язань за кредитним договором Банк має право звернутись до колекторських компаній, що діють в інтересах Банку;
·мінімальний строк дії договору не застосовується;
·Клієнт має право відмовитись від укладеної Угоди без пояснення причин протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди, про що Клієнт повідомляє Банк у письмовій формі. При цьому Клієнт протягом 7 календарних днів з дати подання вищезазначеного повідомлення зобов`язаний повернути Банку грошові кошти, одержані згідно з Угодою, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою Угодою згідно з п. 2.2.3 Додатку №4 до Договору про банківське обслуговування фізичних осіб в АТ «Альфа-Банк»;
·Клієнт має право достроково розірвати чи припинити договір шляхом дострокового повного погашення кредитної заборгованості. Будь-які неустойки у випадку дострокового (повного чи часткового) повернення кредиту не нараховуються та не сплачуються;
·у випадку укладення кредитного договору із застосуванням фіксованої за типом процентної ставки зміна такої ставки здійснюється виключно за наявності письмової згоди Банку та Клієнта шляхом внесення відповідних змін до умов укладеного договору про надання кредиту;
·інформація про Позичальника надається до Бюро кредитних історій, Кредитного реєстру.
2. Банку забороняється вимагати від Клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакету банківських послуг).
3. Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
4. Банк не має права вносити зміни до укладених з Клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
 

Питання та відповіді

1. Відключення/ підключення розсилки від Банку щодо пропозиції розстрочки.

• Якщо в и не бажаєте отримувати SMS з пропозицією розстрочки за карткою, то для деактивації розсилки надішліть код 01 на короткий номер 3530.
• Якщо в и бажаєте знову активувати розсилку SMS з пропозицією розстрочки за карткою, то для активації розсилки надішліть код 02 на короткий номер 3530.

2. Я відправив SMS -підтвердження, але мені досі не оформлено розстрочку. Чому?

Активація розстрочки відбувається після того, як сума покупки спишеться з карткового рахунку. Після оформлення розстрочки Банк одразу направить Клієнту SMS - повідомлення про успішне оформлення розстрочки.

Для своєчасного пероформлення покупки на розстрочку (для найближчого розрахунку мінімального щомісячного платежу та суми пільгового періоду без у рахування поточної суми покупки) рекомендуємо відправляти SMS із підтвердженням розстрочки не пізніше, ніж за 1 день до розрахункового дня за вашою кредитною карткою.

Розстрочка активується після того, як надійшла інформація від продавця, і сума покупки списана з карткового рахунку. Відповідно розстрочка активується в тому розрахунковому періоді, в якому була списана покупка з рахунку.

3. Повернення товару.

У випадку, коли Клієнт повернув в магазин товар, продавець повертає гроші за товар на картку.

При цьому для закриття розстрочки Клієнту необхідно в інтернет-сервісі My Alfa-Bank (у розділі «Розстрочка») ініціювати перерахування суми, поверненої від продавця, на закриття розстрочки.

4. Дострокове повне або часткове погашення розстрочки за кредитною карткою

Якщо Клієнт бажає достроково (повністю або частково) закрити розстрочку, необхідно в інтернет-сервісі My Alfa-Bank (в розділі «Розстрочка») ініціювати повне погашення розстрочки.

У разі часткового дострокового погашення залишок заборгованості за розстрочкою перераховується Банком частинами зі зменшенням строку користування розстрочкою. Саме залишок заборгованості за розстрочкою ділиться на розмір щомісячного платежу, який було розраховано під час активації розстрочки, таким чином визначаючи розмір строку, необхідного для повного погашення заборгованості за розстрочкою.

5. Які причини відмови в оформленні розстрочки за кредитною карткою?

Банк може відмовити в оформленні розстрочки за кредитною карткою з таких причин:

• SMS від Клієнта надійшло з невідомого номера телефона. Адже для оформлення розстрочки SMS повинно бути надіслане Клієнтом з його номера, який прив’язаний до кредитної картки і на який Банк надсилав SMS із пропозицією.
• Закінчився строк дії пропозиції розстрочки на покупку (пропозиція діє 2 тижні з моменту покупки).
• Кредитна картка неактивна/ заблокована/ наявна прострочена заборгованість за кредитною карткою.

Розстрочка оформлюється на суму від 500 грн і тільки на ту суму покупки, яка повністю або частково оплачена за рахунок коштів кредитного ліміту на картці.

6. Який строк розстрочки?

Строк розстрочки: 3, 6, 9, 12, 18, 24 місяці.

Щомісячна комісія від суми розстрочки — 1,8% на термін від 3 до 24 місяців.

7. Де я можу дізнатись про стан заборгованості за розстрочкою?

• у My Alfa-Bank;
• у щомісячній виписці.

8. На які покупки неможливо оформити розстрочку?

Розстрочка не оформляється:

• на операції оплати послуг розважальних та ігрових сайтів, соціальних, політичних і благодійних організацій, зареєстрованих під такими кодами продавців:
- 5933, 6530, 7995, 9223, 9754 (ломбарди, казино, тоталізатори та інші ігорні/заставні заклади) та 7841, 7993, 7994 (відеорозваги, спеціальні розважальні заклади);
- 6211, 9211, 9222, 9311, 9399 (оплата державних послуг: штрафи, збори, судові виплати, аліменти та ін.), 9402 (оплата послуг державної організації, пошти) і 9405 (платежі між держслужбами і органами [більш актуально за кордоном]);
- 8398, 8641, 8651, 8661 (політичні, релігійні, соціальні, благодійні організації);
- 4829, 5816, 6010, 6011, 6012, 6050, 6051, 6529, 6532, 6533, 6534, 6536, 6537, 6538, 6539, 6540, 7321 (фінансові перекази, в т. ч. через МАВ, і зняття готівки);
- 8675 (автомобільні асоціації), 8734 (випробувальні лабораторії [не медичні]), 7299 (інші сервіси, не торгівля), 8699 (організації, які неможливо однозначно класифікувати за видом їхньої діяльності);
• на операції зняття готівкових коштів з кредитної картки;
• на безготівкові перекази коштів з кредитної картки.

 

9. Відправка SMS-повідомлення з кодом на номер 3530.

Мобільний оператор GSM-зв'язку:
Київстар: 067, 068, 096, 097, 098
Vodafone: 050, 066, 095, 099
Lifecell: 063, 073, 093

Для мобільних операторів GSM-зв’язку SMS-повідомлення на номер 3530 безкоштовне.

Для клієнтів «Інтертелеком» та «Укртелеком» відправка SMS-повідомлення з кодом здійснюється на номер +380931770044 (плата за SMS згідно тарифів оператора).